Beantwoord

Afspraak met monteur annuleren

  • 16 May 2021
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Afspraak met monteur niet meer nodig. Is al afgezegd, maar ontvang nu toch een mail dat deze langs komt.
graag annuleren.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 May 2021, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @IrenevE 

Zou je hier eens willen kijken:

Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten

Want daar kun je ook zien of die geannuleerd is, tussen welke tijd is het annuleren geweest totdat die mailtje binnen kwam?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @IrenevE! Is het alsnog gelukt om de afspraak met de monteur te annuleren?

Zo niet, dan raad ik je aan om met ons te bellen of chatten: je hebt dan sneller en directer contact met ons:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.