Afspraak met monteur maken is onmogelijk

  • 20 December 2019
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 1

Nee hoor helemaal fout uw antwoord.

Ik heb 3 e-mails 2 sms en een keer telefonisch bericht gekregen dat ik een afspraak moet maken met de monteur.

Dit is op de site ONMOGELIJK hij herkent mijn Postcode niet.

Wederom gebeld met KPN het antwoord was, u kunt pas 3 weken van te voren een afspraak maken?

Waarom dan 6 weken van te voren deze mails sms'en tel?

Op de site wordt hier niets over vermeld, zo blijf je proberen en komt tot niets.

Wel kun je de datum invoeren tot in het oneindige, er is toch zeker een leerling ITer te vinden die dit eens eindelijk in orde maakt.:sleepy:

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@joepie105 Wat gek dat je geen afspraak kunt maken of dat mijn collega's niet verder in de toekomst kunnen selecteren. 

Ik heb voor je gesproken met de directe afdeling, zij kunnen een afspraak voor je inplannen. Ik heb je zojuist proberen te bereiken (anoniem) om een datum af te spreken en tijd. Wanneer zou jij een monteur kunnen ontvangen en rond welke tijd? Dan maak ik het voor je in orde.

Excuses voor dit hele gedoe. Je kan mij eventueel een privé-bericht sturen. 

Reputatie 7
Badge +17

Het systeem had kuren die ervoor zorgde dat mijn collega's geen afspraak in de toekomst konden plannen. De afspraak is ondertussen ingevoerd door de desbetreffende afdeling.

Reputatie 1

Zeer bedankt Lisa, maar het systeem heeft dan al heel lang kuren blijkt bij navraag andere bewoners die reeds vorig jaar dezelfde problemen ondervonden.

Reageer