Beantwoord

Afspraak met monteur wijzigen lukt niet online

  • 20 August 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi,

Ik ga binnenkort verhuizen en heb daarom alvast internet en tv aangevraagd. Nu begreep ik tijdens het aanvragen dat er waarschijnlijk geen monteur zou komen, en dat kwam me eigenlijk wel prima uit, maar bij de bevestiging kreeg ik de melding dat er wel een monteur op de stoep zal staan.

Eigenlijk heb ik nu twee vragen, want een van de redenen dat ik de afspraak liever wil verzetten, is dat er momenteel nog helemaal niets in mijn nieuwe huis staat, dus als de monteur ook de TV wil aansluiten, is het waarschijnlijk wel handig als er ook al een TV aanwezig is… Of kan ik ervoor kiezen om de TV wel zelf aan te sluiten?

Verder heb ik geprobeerd via deze link online de afspraak te verzetten, maar elke keer als ik op dit scherm op “Ga verder met KPN ID” klik:

 

Krijg ik deze error:

 

 

 

Ik vermoed dat bellen ook zal werken om mijn afspraak te verzetten, maar ik wilde eigenlijk ook even checken of bovenstaande error aan mij ligt, of dat er een bug in de tool zit. (Ik heb het met drie verschillende browsers geprobeerd, maar het resultaat was steeds hetzelfde.)

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 22 August 2020, 11:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @Nielo  . Welkom op het KPN Forum! Is het nog gelukt? Het is helaas erg druk op het forum waardoor ik niet zo snel kan reageren als ik zou willen :-( . Mocht je de afspraak nog moeten wijzigen dan kun je het beste even bellen met 0800-0402. Dan maken mijn collega's dat meteen voor je in orde!

@Remco_ , nee het is nog niet gelukt (ik krijg nog steeds de melding dat ik uitgelogd ben, terwijl ik bovenaan de pagina kan zien dat ik wel ingelogd ben). Ik zal het dus telefonisch proberen.

Reputatie 7
Badge +13

Ik hoop dat het gelukt is Nielo! Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten :-) .

Reageer