Beantwoord

Afspraak monteur afzeggen

  • 11 July 2019
  • 4 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik heb een afspraak gemaakt met een monteur alleen ik wil deze graag afzeggen omdat ik op de geplande datum op vakantie ben. Ik probeerde via internet de afspraak te verzetten naar augustus maar zover kon hij nog niet vooruit plannen dus hierbij wil ik vragen of hij afgezegd of verplaatst kan worden naar augustus. Groeten, Ko
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 July 2019, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @koningsysteem1, welkom! Ik ga kijken of het mij wel lukt! Volgens mij kan het maximaal 20 dagen in de toekomst. Naar welke datum en welk tijdstip zou je de afspraak willen verzetten?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels op een andere manier geregeld is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?
Sorry dat ik niet tijdig heb gereageerd ik kon even niet inloggen. Ik wil graag de afspraak verzetten naar donderdag 1 augustus. De tijd maakt niet uit. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem hoor, goed je weer te zien! De monteur komt donderdag 1 augustus tussen 14 en 16 uur langs! Je ontvangt hier ook een sms-bevestiging van. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?