Beantwoord

Afspraak monteur afzeggen

  • 16 May 2021
  • 10 reacties
  • 253 keer bekeken

Badge

Ik wil een afspraak morgen met een monteur afzeggen maar dat lukt mij niet.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 May 2021, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Sam4,

Lukt het niet op deze site van KPN:

Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten

Laat het maar even weten of het lukt, mocht het nou niet zo zijn, zou je dan de vraag van @Shyrin_ nog willen beantwoorden:

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hopelijk kunnen we je dan verder helpen.

Badge

Ik zie dat er geen openstaande afspraak staat. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie dat er geen openstaande afspraak staat. 

Dan zou het goed moeten komen @Sam4, dus eigenlijk kun je de mail als niet verzonden worden beschouwd. Maar wacht nog even het antwoord van @Shyrin_ af, heb je inmiddels jouw profiel aangevuld met jou gegevens? Dan kan Shyrin een bevestiging geven dat de monteur echt geannuleerd is.

Badge

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb mijn persoonsgegevens aangevuld, Shyrin. 

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je wel @Sam4! Er staat op dit moment geen afspraak met een monteur ingepland… dus we kunnen geen afspraak annuleren. Ik zie wel dat er een omruilafspraak voor een modem gemaakt is: heb je het nieuwe modem al kunnen afhalen en aansluiten? Werkt alles nu weer zoals het zou moeten?

Badge

Dank je. Dat betekent dus dat ik anders voor niets had gewacht morgenochtend?

ik had gisteren mijn nieuwe modem proberen te installeren wat niet gelijk lukte. Vandaag de afspraak. 
Vanmiddag lukte het toch zelf alles aan de praat te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +16

Top dat het alsnog zelf gelukt is!

Ja… zoals het er nu voor stond, zou je inderdaad voor niets wachten! :unamused: Ik ben nieuwsgierig hoe jij de afspraak ingepland hebt (via onze website of onze klantenservice) en of jij een bevestiging (per e-mail) ontvangen hebt over een monteursafspraak?

Badge

Ik had deze telefonisch via de klantenservice ingepland. 
Geen bevestiging per e-mail ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +16

Het gekke is dat ik alleen wat terug kan lezen over de omruilafspraak van het modem… daar is notitie van gemaakt. Goed om te weten/ tip: van elke wijziging en/of afspraak, sturen wij een bevestiging per e-mail/SMS. Houdt dit (hopelijk niet nog een keer) voor de volgende keer in de gaten, of je deze wel of niet ontvangt. 

Gelukkig was de monteur nu niet meer nodig en hebben we het door je bericht op het forum nu tijdig helder kunnen krijgen! :sweat_smile: