Beantwoord

Afspraak monteur verzetten lukt niet

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Afspraak monteur verzetten lukt niet, er komt steeds : er is iets misgegaan, probeer het later nog eens

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 April 2021, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Abbelle, welkom op ons forum!
In de meeste gevallen komt deze melding voor als je de de monteur simpelweg nog niet kan verzetten omdat dit nog niet verwerkt is in het systeem. In die gevallen kun je het simpelweg later nog eens proberen en kun je hem gewoon herplannen!
Als de afspraak al bijna om de hoek staat of er is enige haast bij is het vaak het handigste/snelste om hierover met ons te bellen op 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service. Als de monteur te herplannen is kunnen wij dat daar ook voor je doen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!