Beantwoord

Afspraak monteur wijzigen

  • 20 December 2019
  • 9 reacties
  • 319 keer bekeken

Ik wil graag de afspraak die ik heb staan voor 30/12 a.s verplaatsen naar een datum na 7/2/2020 aangezien ik tot die tijd in het buitenland ben.

Ik heb geprobeerd om via Skype de helpdesk te bereiken maar dat lukte niet.

Ik verneem graag hoe dit opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,

Klaas Grootenboer

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 January 2020, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @klaas2029, welkom! Je kunt ons bereiken via het forum, chat, Facebook en Twitter, maar niet via Skype inderdaad 😉. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan verzet ik de afspraak graag voor je. Maakt het nog uit welke datum na 7 februari?

Beste Marcia,

Dat zou heel fijn zijn. 
 

Mijn voorkeur qua datum gaat uit naar maandag 17 februari of iedere andere dag later in die week.

Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel. Indien er nog iets ontbreekt dan ‘hoor’ ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Klaas

 

 

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen ‘maar’ een maand van tevoren een afspraak inplannen, dus ik heb ‘m op 24 januari gezet. Dan kunnen we de afspraak in die week verplaatsen naar 17 februari. Ik zet het in mijn agenda voor 20 januari en plan hem dan opnieuw voor je in. Dan kom ik er bij je op terug! 

Dat is prima.

Dank je wel!!

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @klaas2029, het lukt mij op dit moment niet om de afspraak te herplannen. Heb jij zelf de mogelijkheid om via de bevestigingse-mail de monteur te herplannen? Zo niet, probeer ik het gewoon morgen weer!

Hoi Marcia, ik heb geen bericht ontvangen van de monteur.

Bovendien zou dat ook niet zo heel veel uitmaken, want op die mail kan je niet reageren.

Zou dus heel fijn zijn als je de afspraak nog een keertje zou willen proberen te verplaatsen.

Alvast bedankt!

Groetjes, Klaas

Reputatie 7
Badge +30

Het lukt me nog steeds niet, dus ik laat onze backoffice een nieuwe afspraak maken. De afspraak van de 24e is er direct uitgehaald en ik heb verzocht om een nieuwe afspraak in te plannen op of na 17 februari. Dit wordt binnen drie dagen geregeld. Ik laat je dan nog even weten wat datum en tijd wordt!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het gelukt is! De monteur komt 17 februari tussen 14 en 16 uur. Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben, laat je het me dan weten?

Hoi Marcia,

Yep het is gelukt!! Ik kreeg gisteren een bevestiging van de afspraak.

Bedankt voor het regelen.

Groetjes, Klaas