Beantwoord

Afspraak verzetten met monteur

  • 23 January 2019
  • 9 reacties
  • 363 keer bekeken

Beste Kpn monteur, ik heb pas een afspraak op 25 februari staan maar ik zou heel graag willen dat de afspraak wat eerder geplaatst kan worden?
Want ik heb net 2 tv s gekocht die ik graag aangesloten wil krijgen. Om een maand te wachten is wel erg lang. Graag eerder als als dit mogelijk is
Graag hoor ik van u!!
Kunt ons hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,
William
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2019, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi William. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Gaat dit om een installatie monteur? Of heb je al wel diensten thuis?
Kun je je profiel aanvullen met adresgegevens en mij daarna een seintje geven?
Hoi Kpn monteur,
ja , we hebben alles al in huis hiervoor, oorspronkelijk zou iemand van de monteur gisteren ochtend al komen maar we toen hadden we nog geen tv s gekocht , deze gisteren middag gekocht, vandaar dat we de afspraak hadden verzet naar 25/2.
Niet weten dat we zo snel zo slagen voor de tv s.
De afspraak van gisteren was al wat eerder gemaakt en verleden week afgezegd en de afspraak naar 25/2 gemaakt.
Hoe kan ik een profiel aanmaken voor adresgegevens?

Groet, William
Je hebt hem al ingevuld, William! Ik ga nu voor je kijken. Kom er straks op terug!
Hoi William.
Ik kan de monteur niet vervroegen. Dat lukt niet bij dit soort orders. Wat ik wel kan doen is deze afspraak helemaal uit het systeem halen en een nieuwe plannen. Ik kan dan nog niet voorspellen wanneer de eerstvolgende afspraak gemaakt kan worden maar dat is vast een stuk eerder dan je huidige :-)
Lijkt je dit iets? Zo ja, kun je een paar datums noemen waarop het uitkomt? Dan ga ik kijken of ik een match kan maken in de monteurs agenda.
Hoi Erwin , is het mogelijk dat je mij vandaag belt, om de afspraak naar een eerder tijdstip kunnen verplaatsen? Graag hoor ik van je!

Groet William
Hoi! En leuk om elkaar even te spreken! :-)
De oorspronkelijke monteur heb ik verwijderd en we hebben samen voor morgenmiddag (29-1) om 15:00 - 17:00 een nieuwe monteur ingeboekt.
Zo kunnen jullie tenminste wat eerder van jullie nieuwe tv's genieten.
Ik hoor graag hoe het afloopt!
Hoe is het afgelopen, @SdW ?
Beste Erwin , KPN is afgelopen Dinsdag langs geweest. En hebben het prima afgeleverd.Was een lange klus maar we zijn er heel blij mee!. Vooral de kinderen:) . Dus de planning was in orde. Dankzij jou ,Zijn de TV's nu sneller gereed!. Daar wil je hartelijk voor bedanken!
Dat doet me deugd! Mocht er in de toekomst ooit iets zijn met je aansluiting, weet je mij te vinden!