Vraag

Afspraak Volker wessels

  • 13 May 2021
  • 7 reacties
  • 982 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

Ik heb morgen een afspraak met KPN/Volker wessels om mijn storing op te lossen. Maar ik wilde graag de afspraak verplaatsen want ik moet onverwacht morgen werken. Er is dus niemand aanwezig bij mij thuis. Ik ga er vanuit dat er iemand thuis moet zijn voor de afspraak? Maar als ik mijn afspraak wil verplaatsen geeft KPN aan dat ik geen afspraak heb? 

Kunt u mij helpen om de afspraak te verplaatsen naar volgende week?

Alvast bedankt,

Bram Hof


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Probeer het eens via onderstaande link , want ik ben bang voor je dat dit niet via dit forum gaat

 

https://portal.siersgroep.nl/afspraak/contact.php

Volker Wessel werkt voor KPN netwerk, daar zal de afspraak wel bekend zijn denk ik zo.

https://www.kpnnetwerk.nl/

Of via deze link 

 

https://service.vwtelecom.com/afspraak

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Bram Hof, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: een afspraak met Volker Wessels kunnen wij niet wijzigen/herplannen. Je kunt een van de linkjes hierboven proberen of even bellen met Volker Wessels: 088-1860666. Succes!

@Marcia_ helaas is iedereen gesloten vandaag. Hoe krijg ik dit nu geregeld? Ook de linkjes werken helaas niet. Ik wil niet dat de monteur voor niks opkomt dagen. 

Reputatie 7
Badge +30

Is het uiteindelijk nog gelukt, Bram? Zo ja, wil je delen hoe? Wellicht hebben anderen hier in de toekomst ook nog wat aan!

@Marcia_ alles werkt gelukkig.Â