Beantwoord

Afstandsbedieningstool doet het niet

  • 17 January 2020
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik probeer een nieuwe afstandsbediening aan te vragen omdat de mijne kapot is. Maar dit lukt niet. Krijg foutmelding

icon

Beste antwoord door Tycha 17 January 2020, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Joyce1983 

 

Heb je wel jouw Internet en TV abonnement in MijnKPN gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is krijg je inderdaad een foutboodschap te zien. 

@Tycha volgens mij wel. Kan ik dit ergens zien/controleren?

Reputatie 7
Badge +11

Helpt dit je verder? Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/kpn-abonnement-koppelen-474093

 

Als je via de mijn KPN website  inlogt kan je naar producten gaan. Daar kan je kiezen voor thuis en je abonnement koppelen aan je account. Je kan hier meer informatie vinden over mijn KPN. 

Als je via je MijnKPN Account onder ‘Producten’ je gegevens kunt inzien van ‘Thuis’ (met je adres erbij), dan is je thuis-abonnement gekoppeld met je KPN ID. Dan zou de tool om de afst.bed. om te ruilen moeten werken. Net hier nog getest (via laptop :wink: ) en kan er gewoon op inloggen. Ik heb echter genoeg (reserve)afst.bed.

model 2011, model 2015 (D3), model 2019 en met de Philips Pronto universele lerende ab werkt de tv-ontvanger ook.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Joyce, welkom! Is het gelukt om te checken of je thuisabonnement gekoppeld is? Zo ja, en het lukt nog steeds niet. Probeer nog even een andere browser. Als het daarmee ook niet lukt, vul je forumprofiel in en laat het weten, dan helpen we je verder.

Reputatie 7
Badge +21

@Joyce1983, is het inmiddels gelukt via de tool of kunnen wij er een voor je opsturen? :slight_smile: