Beantwoord

Al 14 dagen geen internet en tv, hoe zeg ik op?

  • 2 January 2019
  • 17 reacties
  • 314 keer bekeken

Door een storing in de kabel heb ik al 14 dagen geen internet en tv. Ik wil opzeggen maar kan daarover niets vinden in mijn kpn
icon

Beste antwoord door Albert Einstein 8 January 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Albert Einstein, welkom! Je kunt op onze website alles lezen over opzeggen. Het snelste is om even te bellen met 0800-0402. Het fijnste zou natuurlijk zijn als je diensten gewoon weer werken. Mocht je nog willen dat ik er met je naar kijk, wil je dan je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan je dan ook iets meer toelichten wat er aan de hand is?
Ik heb mijn profiel aangevuld.

14 dagen geleden ongeveer hield tv er mee op. daarna ook internet vrijwel volledig. af en toe is er verbinding. De eerste monteur beweerde dat het aan de kerstverlichting lag. de tweede monteur vertelde dat het euvel onder de grond zat. de derde monteur kwam helemaal niet opdagen. en de vierde monteur nu 4 dagen geleden zei dat hij een kraantje nodig had om te graven en heeft niets meer van zich laten horen. kpn heeft een noodpakket toegezegd. dat is 1 maal geleverd. gisteren om nieuw gevraagd 2 maal. maar niets. ik ben helemaal klaar met kpn en wil zo gauw mogelijk van kpn af. helaas was mijn contractvervaldatum 3 januari
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je reactie! Ik zie dat het ticket wat voor je aangemaakt is, nog openstaat. Dat betekent dat we er op dit moment nog steeds mee bezig zijn. Op dit moment kan ik inhoudelijk niet goed inzien wat er gaande is, morgen kijk ik er opnieuw naar.

Voor wat betreft het opzeggen: je vervaldatum is/was inderdaad 3 januari. Dat betekent niet dat je alleen op die datum op kunt zeggen, maar dat kan nu gewoon maandelijks. Mocht je dat alsnog steeds willen, bel dan nogmaals met 0800-0402 en mijn collega's helpen je er graag mee verder.

Je krijgt sowieso morgen van mij een uitleg over het openstaande ticket, dan hoor je dus opnieuw van me.
Dank voor je bericht Marcia. Hoe is het toch mogelijk dat 0800-0402 pas na veel gedoe en gedreig heel simpel een noodpakket in de vorm van een digitenne kan leveren? En hoe is het mogelijk dat toegezegde 50 Mb op mobiel om een hotspot op te zetten gewoon niet wordt nagekomen? Mij dunkt dat jij een hoop te doen hebt bij KPN. Service is teleurstellend.
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet niet hoe dat komt 😞. Het wordt je wel heel ingewikkeld gemaakt op deze manier. Van mijn kant ook niet echt iets nuttigs, ben ik bang. Het goede nieuws is dat het wél bij de juiste afdeling ligt. Het slechte nieuws is dat ik niet weet wat de status op dit moment is, omdat er geen update gekomen is vanuit hun kant. Ben jij vanmorgen nog gebeld?
Vanochtend stond Volker Wessel ineens met drie man, drie busjes en een graver in de tuin van de buren. Gelukkig had ik die al ingeseind. Er blijkt nogal wat water in diverse lassen te zitten. Ik hoop nu maar dat het wordt opgelost. Ik laat je weten.
Reputatie 7
Badge +30
Ondanks dat deze hele situatie eerder om te huilen is, moest ik hier toch even om lachen. Ik hoop ook dat ze het nu voor je op lossen. Fijn dat je me op de hoogte houdt!
Marcia, ik word er helemaal k(n)otsgek van. De heren van Volker Wessels hadden hun hielen nog niet gelicht of internet en tv vielen weer uit. Wel hadden ze het keurig gecontroleerd en toen deed alles het ook. Maar nu zitten we weer zonder. Het opperhoofd van de graafploeg gebeld. Mededeling: De komende 2 dagen zitten we helemaal vol. Daarna hoort u weer van ons. Tegen die tijd duurt de storing 4 weken. Zal ik maar naar Ziggo? Daar blijkt de hele buurt bij aangesloten omdat het signaal van KPN al jaren problemen blijkt te leveren. Dus moeten die problemen ook bij KPN bekend zijn. Daar wordt klaarblijkelijk niets aan of mee gedaan. Ik reken langzaamaan wel op een excuus en een handreiking van KPN. Wij zitten hier ook nog eens met twee bedrijfjes die van internet afhankelijk zijn. Deze grappen kosten dus behalve hartzeer ook geld!
Reputatie 7
Badge +30
Wat frustrerend, dit 😞. Ik heb er even naar gekeken en zie inderdaad dat het ticket aan onze kant nog open staat. Het proces kan ik dan ook niet versnellen. We doen nog steeds het maximaal mogelijke op dit moment. Ik kan goed begrijpen dat je over wil stappen, daarin sta je natuurlijk nog steeds vrij en laat ik helemaal aan jou. Voor nu is het echt nog even afwachten, ben ik bang.
Hier schiet ik dus weer niets mee op. En excuses?? En vergoeding voor niet geleverde diensten? Bedrijfsschade hebben jullie vast wel uitgesloten in de algemene voorwaarden, maar toch ... Is er maar 1 grondploeg bij KPN? Met zoveel storing zou ik meer verwachten 😉 Ik heb eens de slogans van KPN bekeken. 'Wij helpen u graag' en 'KPN doet het gewoon'. Nou KPN helpt helemaal niet en doet het ook niet. Jij komt best aardig en vriendelijk over, maar wat koop ik daar voor?
Reputatie 7
Badge +30
Natuurlijk ga je een vergoeding krijgen, dat staat buiten kijf. We vergoeden wel pas als alles weer werkt, zodat we kunnen inventariseren wat de schade is. Gemiste uren, reiskosten, schadevergoeding etc., rekenen we hierin niet mee inderdaad. En sowieso vanuit mij ook excuses voor deze hele gang van zaken. Ik ben het met je eens dat dit te lang duurt en dat is helemaal zuur als je een bedrijf runt. Echter kan ik op dit moment geen verandering in de situatie brengen. Hou me, als je wilt, wel op de hoogte en we hebben in ieder geval nog contact over een vergoeding t.z.t.
En toen stonden de mannen met de graver weer voor de deur. Er blijkt nog een lekkage, nu in mijn tuin. De hele zaak ligt open. Keep my fingers crossed.
En op het moment dat alles weer werkte (hoelang?) leverde PostNL het digitennepakket af!
Reputatie 7
Badge +30
Wat een ellende..

En op het moment dat alles weer werkte (hoelang?) leverde PostNL het digitennepakket af!
Dit is dan wel weer fijn. Hou 'm voor de zekerheid maar even!
Reputatie 7
Badge +30
Hoe staat het er nu voor? Is de zaak afgerond en werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan doen, laat je het me weten?
Dank voor je reactie, Marcia. Ja het werkt en ik heb net de doos met noodpakket ingepakt. In de hoop dat wie die niet meer nodig hebben. Voor een volgende keer of een andere klant met storing zou het van klantvriendelijkheid getuigen als KPN direct zo'n noodpakket zou aanbieden .

Wat rest is nog het weer in orde maken van onze tuin en die van de buren. Er is toegezegd dat er nog een partij grind zou komen. Daar zitten we nog op te wachten en de buren ook.
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen! Ik ben het met je eens dat dat veel eerder aangeboden had moeten worden en heb dit ook intern aangekaart.

Voor wat betreft het grind: dit moet ook helemaal in orde komen. Heel erg vervelend dat ook de buren hier zo'n hinder van ondervinden. Ook aan hen excuses hiervoor!