Beste KPN,
Op 3 september heb ik de sleutel ontvangen van mijn nieuwbouw appartement in Arnhem (Klarendal). Hiervoor heb ik op 26 Augustus een contract met jullie afgesloten voor een internet-only abbonement via de glasvezel. Ondertussen zit ik nog steeds zonder internet en niemand van de KPN kan mij vertellen waarom. Ik heb al meedere malen via de telefoon contact gehad met de klantenservice van KPN (zowel de normale klantenservice als KPN-netwerksupport), maar zonder succes.
Ik had oorspronkelijk een monteur geplanned op 23 september, deze is zonder duidelijke reden geannuleerd. Vervolgens heb ik van KPN netwerk support op 30 september bericht gehad dat de “uitvoering” langs zou komen in week 42 om de huisaansluiting te realiseren. Hiervoor zouden zij nog met mij contact opnemen. Na 3 weken niks gehoord te hebben kreeg ik een mail van KPN dat de datum verschoven was naar week 47. Ook nu zou er weer contact met mij worden opgenomen om een afspraak in te plannen, dit is weer niet gebeurd. Deze week heb ik van KPN netwerk support te horen gekregen (na er zelf achteraan te moeten bellen) dat de datum alweer is verschoven naar week 50. En weer kan niemand mij een reden geven waarom.
Wat ik wel weet is dat de glasvezel aansluiting in mijn woning er al sinds de sleuteloverdracht ligt en dat iedereen in mijn gebouw die aangesloten is bij de Ziggo al maanden internet heeft. Wat gaat hier mis? Ik zou graag wat duidelijkheid krijgen over waarom de KPN steeds haar afspraken niet nakomt en waarom ik nog steeds geen internet heb.
Grt,
Michiel