Een tijdje terug is bij ons glasvezel geplaatst. Dit zou ons een beter internetbereik opleveren en dus stapten wij enthousiast over op kpn glasvezel. Helaas was dat enthousiasme van korte duur en konden wij op de bovenste verdieping al kort daarna heel sporadisch internet ontvangen.
Een korte tijd daarna ontvingen wij helemaal geen internet meer en zou KPN een monteur van KPNnetwerk sturen. Nou dit zijn er inmiddels 2, maar geen van hen kon iets betekenen. Want uiteindelijk wordt verteld dat er niet een monteur van KPNnetwerk gestuurd had moeten worden maar van KPN zelf.
Nu zou je denken dan is dat zo gepiept, maar inmiddels zit ik al 4 weken zonder internet. Bij KPN is het een puinhoop dus bij telefonisch contact wordt ook aangegeven dat er intern van alles fout is gegaan. Het enige dat ze me als tijdelijke tussenoplossing konden bieden is een mobiele wifispot met bereik tot de andere kant van de kamer in een drielaags woonhuis.
Ik zit vanwege mijn werk met de handen in het haar en ben een zeer ontevreden klant.
Beste antwoord door Jose_
Bekijk origineel