Beantwoord

al 4 weken geen aansluiting op glasvezel

  • 21 July 2021
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Een tijdje terug is bij ons glasvezel geplaatst. Dit zou ons een beter internetbereik opleveren en dus stapten wij enthousiast over op kpn glasvezel. Helaas was dat enthousiasme van korte duur en konden wij op de bovenste verdieping al kort daarna heel sporadisch internet ontvangen. 
Een korte tijd daarna ontvingen wij helemaal geen internet meer en zou KPN een monteur van KPNnetwerk sturen. Nou dit zijn er inmiddels 2, maar geen van hen kon iets betekenen. Want uiteindelijk wordt verteld dat er niet een monteur van KPNnetwerk gestuurd had moeten worden maar van KPN zelf. 
Nu zou je denken dan is dat zo gepiept, maar inmiddels zit ik al 4 weken zonder internet. Bij KPN is het een puinhoop dus bij telefonisch contact wordt ook aangegeven dat er intern van alles fout is gegaan. Het enige dat ze me als tijdelijke tussenoplossing konden bieden is een mobiele wifispot met bereik tot de andere kant van de kamer in een drielaags woonhuis. 
Ik zit vanwege mijn werk met de handen in het haar en ben een zeer ontevreden klant.

icon

Beste antwoord door Jose_ 21 July 2021, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @4 weken geen glasvezelinternet , glasvezel heeft niets met een beter wifi-bereik van doen.

Als je 1 computer bekabeld aansluit rechtstreeks op je modem en alle overige (draadloze) apparatuur uit, haal je dan wèl de snelheid waar je voor betaalt?

 

Reputatie 7
Badge +24

Een tijdje terug is bij ons glasvezel geplaatst. Dit zou ons een beter internetbereik opleveren en dus stapten wij enthousiast over op kpn glasvezel. Helaas was dat enthousiasme van korte duur en konden wij op de bovenste verdieping al kort daarna heel sporadisch internet ontvangen. 

Dit klinkt als WiFi? WiFi bereik word niet beter door glasvezel hoor. Dat is echt een totale misvatting. 

Hoe is de situatie onder op de benedenverdieping?

Welke router heeft u van KPN gekregen? De zwarte KPN Box? Hangt die beneden in de meterkast? Wat doen de lampjes op dat ding?

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @4 weken geen glasvezelinternet, welkom op het forum.

Ik kan me na het lezen van jouw bericht heel goed voorstellen dat je met de handen in het haar zit en ontevreden bent. Wat ontzettend frustrerend dat je (zeker in deze tijd) al zo lang zonder diensten zit. Mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Op voorhand kan ik niets beloven en hoewel je via de telefonische klantenservice (0800 0402, gratis) sneller geholpen bent, wil ik vanuit hier ook met je meekijken naar de situatie. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: je postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens?

*Ik schreef bereik maar bedoelde snelheid.

We hebben zelf al van alles geprobeerd, maar hebben niks kunnen vinden. Vandaar ook dat wij contact opnamen met de provider. 
 

 

Goedemorgen @4 weken geen glasvezelinternet, welkom op het forum.

Ik kan me na het lezen van jouw bericht heel goed voorstellen dat je met de handen in het haar zit en ontevreden bent. Wat ontzettend frustrerend dat je (zeker in deze tijd) al zo lang zonder diensten zit. Mijn excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Op voorhand kan ik niets beloven en hoewel je via de telefonische klantenservice (0800 0402, gratis) sneller geholpen bent, wil ik vanuit hier ook met je meekijken naar de situatie. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: je postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN.

Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens?

Allereerst bedankt voor je reactie. Er is inmiddels contact met ons opgenomen door het hoofdkantoor, maar we wachten nog op de uitkomst van dat telefoongesprek.

Hallo @4 weken geen glasvezelinternet , glasvezel heeft niets met een beter wifi-bereik van doen.

Als je 1 computer bekabeld aansluit rechtstreeks op je modem en alle overige (draadloze) apparatuur uit, haal je dan wèl de snelheid waar je voor betaalt?

 

Op dit moment behalen we helemaal niks, want het het internet ligt eruit. 
Er is kortgeleden glasvezel geplaatst en nu wordt aangegeven dat er iets fout is gegaan bij het leggen. Spreek ik echter een andere medewerker, wordt er aangegeven dat het niet aan het glasvezel kan liggen maar dat het probleem ergens anders moet zitten. Kortom, kpn weet zelf ook nog niet wat het probleem is en heeft er intern een rommel van gemaakt door verschillende probleembeschrijvingen op te nemen.

Ik wacht het af, bedankt voor het meedenken.