Beantwoord

Al 9 dagen geen vaste diensten

  • 11 September 2019
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Na 4 monteurs en eindeloos bellen nog steeds geen internet telefoon en tv
al 9 dagen bezig om gewoon aan het werk te kunnen en tv te kunnen kijken
zijn er nog meer mensen die sinds vorige week dinsdag dit probleem hebben

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 September 2019, 21:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Kweker, welkom! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het al zo lang duurt! Ik kijk hierin graag met je mee. Is er al weer een monteur ingeboekt voor je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik zie wel een zakelijk e-mailadres staan, gaat het ook om een zakelijke aansluiting? In dat geval , zou je het beste je vraag op het zakelijke forum kunnen stellen. Mijn collega's helpen je ook graag verder.