Beantwoord

Al dagen zonder internet en tv

  • 31 July 2020
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

Wij zitten al sinds woensdagochtend zonder internet en tv. Woensdagavond na het werk op zoek geweest naar de oorzaak, helaas niet kunnen vinden. Dan maar contact opgenomen met de helpdesk, samen met de vriendelijke meneer hebben we allerlei stappen en mogelijkheden doorlopen, helaas niet geholpen. De uiteindelijke conclusie, het ligt waarschijnlijk aan de experiabox, we sturen u een nieuwe op, die we zelfs al de volgende dag op kunnen halen. 

Na het beëindigen van dit gesprek krijgen we een half uur later bericht van KPN dat het om een storing in de buurt gaat die uiterlijk vrijdag voor 24:00 uur verholpen zou moeten zijn. De grote vraag: is het de modem of toch een storing?

De volgende dag modem opgehaald en aangesloten, nog steeds niets. Dus toch een storing. 

Nu is het vrijdag en hebben vanmiddag bericht gekregen: goed nieuws de storing is verholpen. Zojuist vol goede moed, alles opnieuw aangesloten en opgestart, maar helaas nog steeds niets. Weer alle stappen doorlopen van wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar nog steeds geen internet. Dan maar weer bellen met KPN, weer een vriendelijke meneer die samen met mij alle mogelijke oplossingen probeert te bedenken, maar zonder resultaat.

Al pratend komen we tot de conclusie dat deze medewerker helemaal niet op de hoogte is van de algemene storing die er zou zijn, hiervan kon hij niets terugvinden (ook niet het bericht dat deze storing verholpen zou zijn).

Uiteindelijk stelt hij voor om een monteur langs te sturen, maar daar gaat een andere afdeling over, die nemen hopelijk maandag contact op.

HOPELIJK MAANDAG?? Al sinds woensdagochtend zitten wij zonder internet, KPN weet zelf niet of er wel of niet een storing is (die wel of niet is opgelost), stuurt maar een nieuwe experiabox op zonder dat ze weten of dit de oplossing is, sturen vanmiddag doodleuk een bericht dat de storing verholpen (Dus niet).

Dan krijg je zojuist de mededeling; hopelijk neemt maandag iemand met je contact op voor het inplannen van een monteur (zaterdag is toch ook een werkdag bij KPN?)

Ben al heel lang klant van KPN en altijd perfect geholpen bij vragen en problemen, maar dit valt me zo tegen 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 July 2020, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee, zaterdag is geen werkdag.

Hoi @Storing aantal dagen . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel fijn. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Heb je trouwens een mobiel nummer bij KPN? Want dan kan ik daar een gratis bundel opzetten zodat je toch nog internet hebt. 

Nee, zaterdag is geen werkdag.

Dan vertelt de helpdeskmedewerker toch iets heel anders, maar bedankt voor de reactie

Beste Erwin, 

Profiel is aangepast, helaas voor nu geen klant bij KPN mobiel.

Ik ben er ingedoken. Mijn collega heeft het stappenplan te goeder trouw doorlopen. Daarbij is door het systeem de keuze gemaakt om het ticket ‘langs de backoffice’ te laten gaan.

Dit kan er mee te maken hebben dat er toch een algemene storing in jouw wijk is geweest en de oplossing niet bij jou thuis gezocht moet worden. Dat is voor mij nu ook speculeren.

Helaas kan ik nu geen nieuw ticket invoeren en zullen we moeten afwachten totdat de backoffice de zaak nader onderzocht heeft. Ik weet dat ze ook op zaterdag werken maar om eerlijk te zijn is het realistischer om er van uit te gaan dat dit begin volgende week wordt opgepakt. 

Ik had graag iets vrolijker nieuws gebracht maar heb helaas geen middelen om hier iets aan te doen. :-(

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog even weer gekeken, @Storing aantal dagen, en ik zie dat er volgens de systemen nog sprake is van een algemenere storing in jouw buurt. Dat betekent dat we helaas nu ook niets anders kunnen dan afwachten. 

Goedemiddag Erik, 

Bedankt voor het checken en de update

Maar sinds vanochtend hebben wij weer internet en tv (valt wel af en toe weg). Wij krijgen nog steeds meldingen binnen over storingen e.d.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.