Vraag

Al een week geen internet

  • 28 July 2020
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb al een week geen internet&tv er wordt maar niet terug gebeld door de afdeling spoed&herstel.

Ik heb ruim 3.5 uur aan de telefoon gehangen en allerlei toezeggingen gehad over dat het goed komt.

Net een rekening gehad van 88 euro en na een week verstoken te zijn van alle diensten hoor ik alleen maar dat er een doorlooptijd is en er geen zicht op wanneer er wel weer gebruik gemaakt akn worden van diensten die bij het abonnement horen.

 

Vindt het echt slecht dat je op deze manier klanten aan een lijntje probeert te houden maar niet zorgt voor constructieve oplossingen en gewoon zorgt dat internet en tv weer gaan werken.

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Herm1962,

Vervelend dat er geen schot in de zaak lijkt te zitten. Zou je alvast je forumprofiel in willen vullen met je gegevens en hier een seintje willen geven als dit gedaan is? 

Update voor zover ik dat wil gedaan.

Ik heb de term vervelend te vaak gehoord…

 

Als je niet thuis kunt werken , je alarmsysteem het niet doet , er geen tv mogelijk is voor ons maar ook voor de kinderen die dan bovenden geen internet tegoed meer hebben en daarnaast ook je beltegoed en je bundel internet als sneeuw voor de zon is verdwenen dat heeft een opmerking als vervelend voor u en dat er geen schot in de zaak zit geen enkele toegevoegde waarde. Het roept alleen maar eenaverechts gevoel op als dan bovendien blijkt dat de afdeleng Spoed & Herstel ( hoe bedoel je spoed ) ook al drie in hetzelfde ticket verwijst naar graag de juiste doorlooptijd communiceren en ik nog een viertal keer moet worden gebeld door deze afdeling maar kennelijk in oncorrect nederlands schijt heeft aan klantenbinding of dienstverlening dan vraag ik mij werkelijk af wanneer ik als klant weer van mijn betaalde diensten gebruik kan maken.

En danpraat ik nog niet over de compensatie en het verwerken van de onnodige kosten die zijn gemaakt, dat zal dan wel weer een andere discussie worden die ik zelf zal moeten aangaan...

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Herm1962,

Ik begrijp dat je de term “vervelend” niet fijn vind, maar @ChrisWissink en ik zijn er om de klanten zo goed mogelijk te helpen. En we vinden het erg vervelend, je zal ons een groot plezier doen om je  forumprofiel aan te vullen met je gegevens. Chris heeft dit rechtstreeks bij de KPN moderator neergelegd. Hopelijk komt er nu schot in deze zaak, we proberen iedereen tevreden te stellen. :wink:

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Herm1962 Welkom hier en bedankt voor je bericht. Dank voor het doorzetten en het vragen naar de gegevens, Chris. Hierdoor kon ik meteen even meekijken. 
Hmm.. Zo te lezen heb je al heel wat collega's van me gesproken de afgelopen dagen. 

Om de community een beeld te geven van de situatie. 
Op 16 juli ben je overgestapt naar een andere provider. Helaas was dit geen succes en koos je ervoor dat contract te annuleren en terug te komen bij ons. Jippie voor ons, maar niet jippie als we kijken naar de situatie waarin je beland bent. 
Op 22 juli heeft online de lijn weer vrijgegeven. Vanaf dit moment kunnen wij de diensten weer op activeren. Helaas i.v.m. drukte hebben wij een doorlooptijd van 5 werkdagen voordat het ticket wordt opgepakt. 
Zoals mijn collega vanmiddag al heeft aangegeven zijn de 5 werkdagen nog niet verstreken. We moeten dus geduld houden. 

Ik zie dat je één 06-nummer bij ons hebt met 2GB. Dit tegoed is niet gebruikt.
Ik kan een 50GB bundel (zoals mijn collega eerder heeft aangeboden/geactiveerd) activeren op dit 06-nummer. Als je dit nummer gebruikt om een hotspot te maken, dan kunnen je kinderen ook gebruik maken van internet. 

 

Hallo Lisa,

 

Voor wat betreft het mobiele nummer bedankt voor het aanbod maar ik heb de simkaart niet meer en dit nummer is afgesloten ivm beëindiging van het abonnement. Ik heb begrepen dat het dan niet mogelijk is om een extra sim kaart op te sturen. Overigens heb ik dit aanbod gehad en hiervoor om bovenstaande reden voor bedankt.

Ik heb de term vijf werkdagen niet eerder gehoord laat ik dat voorop stellen echter vanaf 22 juli is de eerste ticket aangemaakt....dat is inmiddels ruim vijf werkdagen geleden...ik heb de gehele ticket in onze mailbox ontvangen en er wordt voor een groot gedeelte gewezen op de doorlooptijd. Ik blijf het slecht vinden als je niet concreet kan aangeven wat je tijdspad is. En ja ik heb spijt van mijn overstap en kan waarderen dat er collega's zijn die door omstandigheden onder druk staan maar blijft een feit dat hier open en objectief mee om te gaan beter is dan wat in dit dossier staat. Dat roept frustraties en onnodige kosten op. Ik spreek de hoop uit dat op werkdag 6 mijn internet en tv lijn gaat leven....

Reputatie 7
Badge +21

@Herm1962 je hebt op 22 juli een sms'je gehad dat het binnen 5 werkdagen opgepakt zou worden. We proberen dit na te komen met deze drukte, vandaag is namelijk die 5e werkdag. Verwacht wordt dan ook dat jouw probleem vandaag opgepakt wordt, en dat je vanaf vandaag hierover gebeld kan worden. Wij houden het ook in de gaten, maar kunnen op het moment nog steeds niet meer doen dan wachten.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Herm1962! We hebben helaas geen reactie meer van je gezien. Ik heb natuurlijk even stiekem gespiekt en zie dat de dienst weer in de lucht is, TOP :innocent:.
Wat betreft het mobiele nummer dat je opgezegd hebt. Ja, daar kun je natuurlijk nog een simkaart voor krijgen. Ook als het nummer als is overgezet naar een andere provider, dan zetten wij een tijdelijk nummer op die simkaart. Je zou nog gebruik kunnen maken zolang het abonnement actief is bij ons. Ik heb even niet in mijn hoofd tot welke datum, maar dat staat op de bevestiging van de opzegging. 
Laat het dus vooral nog even weten als ik dit voor je kan regelen. 

Reageer