Beantwoord

Al langere tijd slechte WiFi

  • 16 March 2019
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemiddag,

Al sinds langere tijd hebben we in huis zeer slechte WiFi. Er is al wel eens een monteur langs geweest en heeft ons toen een wifi versterker verkocht. Maar het probleem is nog lang niet opgelost. Als ik de speedtest doe kom ik aan een snelheid van 2 ,3 download en 0,95 Mbps upload. Dit is natuurlijk ver beneden de maat, aangezien we wel iedere maand dik betalen.
Graag een oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 18 March 2019, 14:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Slechte WiFi, Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat je graag een oplossing wilt voor dit probleem. Toen de WiFi versterker geinstalleerd werd, was de WiFi toen wel verbeterd? Het is natuurlijk de bedoeling dat het dan wel beter werkt. Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
@Slechte WiFi, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Dankjewel Marina,

Er is intussen tijd een monteur langs geweest, die heeft een nieuwe modem geplaatst.
Problemen lijken vooralsnog opgelost!

Gr. Teus
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen Teus 😃 Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, dan zien we je graag weer verschijnen op het forum.

Reageer