Vraag

Al maanden last van traag internet (wifi) met KPN Box 12

  • 25 January 2022
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Wij hebben hier al maanden last van, misschien zelfs al een jaar… geloof niet dat er een goede oplossing komt (meerdere keren contact gehad met de klantenservice en monteurs aan huis). Wij gaan overstappen naar een andere provider en hopen dat het daar beter is. Succes!


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Voor iedereen is een goeie verbinding mogelijk dus ook bij jou. Wat zijn de problemen?

Voor iedereen is een goeie verbinding mogelijk dus ook bij jou. Wat zijn de problemen?

Wifi is vaak niet meer dan 25mbps.. we hebben een huis van 100 m2 zou toch geen probleem moeten zijn om een degelijke snelheid te ontvangen? Monteur heeft in de meterkast ook iets weggehaald maar dat heeft uiteindelijk ook niet geholpen. We hebben van die WiFi versterkers gehad, die maakte het alleen nog maar erger.. geen idee wat nu nog te doen dan overstappen…

Welk modem heb je? @Dootjuh1 

Badge +19

Welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Dat is de manier om te kijken wat er binnen komt want wat er nuet in komt gaat er ook niet uit:wink:

Welk modem heb je? @Dootjuh1 

Experia 12… ook vrij nieuw..

Welk modem heb je? @Dootjuh1 

Experia 12… ook vrij nieuw..

Mogelijk verbinden veel apparaten met de 2.4GHZ i.p.v 5GHZ.

U heeft/krijgt nieuwe firmware waarin je 2.4ghz en 5GHZ kan scheiden,Dan kan je met 5GHZ verbinden.

Maar net als joep vraagt kan je beter eerst een bekabelde speedtest doen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Dootjuh1, welkom op het forum, 

Ik ben erg blij om te zien dat de community al met jou meedenkt. Ik ben ook erg benieuwd naar de bekabelde speedtest.