Beantwoord

Al twee dagen zonder glas en dus geen internet en tv

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Hi,

 

Ik wilde bij deze even klagen dat ik sinds maandagochtend geen (glas) internet en tv meer heb, het lampje van glas van de 'glaskast' brandde niet meer.

Het was al spijtig dat ik twee dagen heb moeten wachten voordat er een monteur beschikbaar was, maar als deze monteur vervolgens verkeerde instructies (van een bepaalde afdeling) krijgt en daardoor de patch kabel op de verkeerde aansluiting aansluit (in de wijkcentrale) lijkt het me wel meer dan logisch dat internet het niet gaat doen en hij mogelijk nog iemand daardoor heeft gedupeerd. Ik denk (zoiets kwam ook uit de mond van de monteur) ook dat de opgegeven reden dat de patch kabel kapot was, niet de echte oorzaak is, maar dat echte reden van een niet werkende glas verbinding door een collega monteur is veroorzaakt die maandag in de centrale heeft lopen prutsen of ook verkeerde instructies heeft gekregen waardoor ik de 'sigaar' was.

Nadat de monteur opnieuw naar de wijkcentrale ging om het te corrigeren, kwam hij erachter dat hij zijn toegangspasje tot de wijkcentrale/verdeler was kwijtgeraakt en het waarschijnlijk in die centrale heeft achtergelaten.

Ik vind dit wel typerend en heel erg amateuristisch hoe jullie als bedrijf te werk zijn gegaan. De monteur heeft zijn excuses aangeboden, maar daar heb ik nu niet zoveel aan, want er is nog tijd geen internet/tv, maar hij laat het morgenochtend alsnog fixen, maar dat moet ik nog even zien of dat het geval is, want als dat dus niet werkt, wat gaan jullie dan doen? Weer een nieuwe afspraak inplannen met een monteur waar wellicht weer dagen over gaan?

Ik vind een gepaste compensatie hier wel op z'n plaats, toch? En zorg dat je weet wat je klanten afnemen, want maandag tijdens het maken van de afspraak werd mij een mobiele internetbundel als compensatie aangeboden, terwijl ik al unlimited heb.

 

 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 13 December 2022, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @KelvinatorNL en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. Kan ik er van uitgaan dat alles inmiddels weer werkt? Storingen zijn altijd vervelend en het kan helaas soms voorkomen dat er niet meteen op stel en sprong een monteur langs kan komen. Dat er dan eindelijk iemand langskomt die vervolgens niet de goede handelingen verricht, is natuurlijk balen. Hoe lang heb je nu uiteindelijk zonder diensten gezeten?

Hi, uiteindelijk heeft de 'storing' ruim 74 uur geduurd. Vanaf maandag de 05e (rond 09.30) tot en met donderdag de 08e (rond 11.45) toen in de wijkcentrale alsnog mijn aansluiting correct weer is aangesloten. Ik probeer via de compensatie pagina een vergoeding aan te vragen, maar helaas werkt die pagina niet naar behoren en krijg ik telkens foutmeldingen te zien. Het is me een keer gelukt om tot stap 3 te komen, al kon ik maar twee dagen (5-7 dec) kiezen terwijl de storing  langer dan 72u heeft geduurd en ben ik het niet eens met het vastgestelde bedrag die gebaseerd is op 24-48 uur. Helaas kreeg ik al vrij snel weer een foutmelding en kom ik daarna niet meer verder dan stap 1 of 2.

Ik zie graag een compensatie tegemoet die recht doet aan de duur van de 'storing' ofwel langer als 72 uur. (Geen internet/tv)

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @KelvinatorNL en bedankt voor deze terugkoppeling. Zou jij voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar er voor zorgen dat je een vergoeding krijgt vanwege de storing. 

Done!

Reputatie 7
Badge +12

Done!

Dankjewel @KelvinatorNL :)
Ik heb het voor je in orde gemaakt en de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je verbinding zullen op de volgende factuur worden verrekend. Mocht je tegen die tijd nog vragen hebben, laat me dit dan vooral weten!