Beantwoord

al vijd dagen geen verbinding door omzetting naar vdsl

• 29 juni 2012
  • 1 reactie
  • 7616 keer bekeken

alles op een rijtje:

- 18 juni kpn storing in Emmeloord. die zou zijn opgelost maar niet bij mij.

- 19 juni internet werkt weer.  blij.

- internet  is langzamer geworden, daarover mailocontact

- oplossing zou zijn herprofiieleren. dit zou dan 25 juni gebeuren en slecht vijf minuten onderbreking geven.

- 25 juni er gebeurt niks (kon ii zien in experiabox) maar 's avond veel storing op TV signaal

- 26 juni  geen internet meer  tot op heden.

- gebeld, maar tijdnes gesprek prepaid tegoed op.  helpdesk belt niet ven terug.

- contact gezocht met kpn webcare. die zeggen dat de verbinding wordt overgezet op vdsl, dat zou  28 juni klaar zijn.

- 29 juni nog steeds niets. webcare geeft aan dat de werkzaamheden klaar zijn, maar dat er geen verbinding wordt gemeten.

- nu : nog steeds niet.  Ik probeer alle kpn kanalen aan te boren die ik kan bereiken. want ikheb er genoeg van.

op experiabox(Thompson TG789vn): lampje breedband knippert wel,  lampje internet niet.

Gelukkig   worden we enigzins gered  door onze buren waarvan ik tijdelijk Ziggo-Wifi mag gebruiken. gebruiken

icon

Beste antwoord door Joran 29 juni 2012, 12:40

Beste BenDoor,

Bedankt voor het openen van dit nieuwe topic, dat werkt iets overzichtelijker.

Als het lampje breedband knippert betekent dit dat er nog geen verbinding is (geen linesync). De 789 is echter geschikt voor zowel ADSL als VDSL, dus het modem mag het probleem niet zijn. Heeft u naar aanleiding van omzetting nog bekabeling aangepast?

U geeft aan dat de omzetting door Webcare is aangevraagd (of in ieder geval gecontroleerd), maar ik kan uw gegevens niet achterhalen. Kunt u mij nogmaals uw postcode, huisnummer en naam contractant in een privébericht sturen? Ik ga dit voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste BenDoor,

Bedankt voor het openen van dit nieuwe topic, dat werkt iets overzichtelijker.

Als het lampje breedband knippert betekent dit dat er nog geen verbinding is (geen linesync). De 789 is echter geschikt voor zowel ADSL als VDSL, dus het modem mag het probleem niet zijn. Heeft u naar aanleiding van omzetting nog bekabeling aangepast?

U geeft aan dat de omzetting door Webcare is aangevraagd (of in ieder geval gecontroleerd), maar ik kan uw gegevens niet achterhalen. Kunt u mij nogmaals uw postcode, huisnummer en naam contractant in een privébericht sturen? Ik ga dit voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer