Beantwoord

Al vijf dagen geen diensten

  • 24 February 2021
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb al vijf dan geen telefoon en internet/WiFi en wordt onderhand gestoord van het feit dat ik iedere keer met standaard "hulpvragen geen moer opschiet en met niemand bij kan in contact kom.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 24 February 2021, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Oh jeetje, dat is al een behoorlijke tijd zonder diensten, @Ruud111! Ik kijk graag of ik jou misschien verder kan helpen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Edit: Voor een snellere oplossing kan ik je trouwens aanraden telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Bedankt voor de vriendelijke reactie, gek genoeg deed alles het 'spontaan' weer na mijn reactie...het zal mijn onhandigheid en de leeftijd zijn maar via mijn KPN kan ik van alles invullen maar simpelweg makkelijk een contact 'vinden' lijkt wel onmogelijk..via de meest simpele website heb ik nog sneller een chat optie gevonden dan bij KPN..wellicht voor de digibeet onder de klanten een verbeterpunten..

Tot nu 'fingers-crossed' hoe lang het nu weer goed blijft..

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat je weer online bent, spontaan of niet. :blush:  Mocht je in de toekomst toch weer tegen problemen aanlopen, schroom dan niet om ons een bericht op het forum te sturen. We helpen je graag verder.