Beantwoord

Al vijf dagen geen internet door vandalen

  • 23 April 2019
  • 16 reacties
  • 387 keer bekeken

Ik heb al vijf dagen geen internet, kabels buiten door vandalen of dieven doorgeknipt..klantenservice lijkt telefonisch alleen mijn modem te kunnen testen maar dat heeft geen zin met doorgeknipte kabels buiten. Vandaag komt er een monteur maar ik vrees dat die het zelf niet kan oplossen maar moet doorzetten en dan hebben wij nog steeds geen internet wat zeer ernstig is. Ik denk dat omdat voor deze situatie de buren zaterdag een monteur langs hadden en die kon 'het alleen doorzetten naar andere afdeling'. Dat is dus drie dagen geleden en sindsdien slechts stilte...

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 April 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @RRA, welkom! Wat ontzettend vervelend dit 😞. Ik ben bang dat het klopt wat je zegt: de monteur zal de juiste afdeling aansturen en zelf vermoedelijk niets voor je kunnen doen. Hoe laat verwacht je de monteur? Mocht je willen dat ik het in de gaten houd, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Done. Enig idee wanneer dit verholpen wordt? Want dit begint voor mij ernstige gevolgen te hebben. Overigens hebben ook de buren al vijf dagen geen tv en internet hierdoor.
Reputatie 7
Badge +30
Ik weet het niet! Ik zie wel dat er een ticket loopt, maar de informatie is zo summier dat niet helemaal duidelijk is welke acties er nu lopen. Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat er aan gewerkt wordt. Is de monteur al geweest? Wat heeft deze gezegd?
Dag 6 geen internet! Er is nu wel iemand buiten bij die kabelkast bezig...
Er zijn al de hele dag monteurs buiten met de kabelkast bezig, echter dit huizenblok heeft nog steeds (sinds vrijdag!!!) geen internet of tv! Voor mij levert dit zeer ernstige complicaties en kosten op.
Dit is dus begonnen als een kabelbreuk buiten (mogelijk door vandalen/koperdieven) maar dat wij nog steeds geen internet en tv hebben, 6 dagen nu, terwijl het gelijk aan KPN gemeld is, vind ik niet meer acceptabel. Dus de titel van mijn topic is door een moderator wel aangepast (toegevoegd :door vandalen) maar ik ben het daar niet mee eens. Wij hebben geen internet, mogelijk veroorzaakt door vandalen, maar sinds dit vrijdag jl is aangemeld is het: geen internet door KPN.
Bij mij lijkt internet up te zijn, bij mijn buren echter nog steeds niet en de reparateurs willen daar niks aan doen omdat het voor hun niet bij KPN gemeld zou zijn. Dat is echter zeker wel gebeurd. Zij zitten dus nu ca 1 week zonder tv en internet en de klantenservice zegt alleen: maak maar een afspraak met een monteur. Maar die hadden ze al maar er gebeurde niets. Bovendien kan de monteur niets doen want het ligt aan de kabels in de kabeldoos buiten. Dit leidt naar niets, @KPN GRAAG ESCALATIE?!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @RRA, bedankt voor je toelichting. Heel erg vervelend om te lezen dat het voor je buren nog steeds niet in orde is. Hebben zij opnieuw contact met ons opgenomen? Dan kunnen we dit zeker verder escaleren. Begrijp ik dat het bij jou nu weer in orde is? Gelukkig maar. Ik ga een week abonnementskosten voor je vergoeden, dat is 8 euro. Je krijgt dit op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses voor de overlast die je hebt gehad! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Dag @Marcia_ heel erg bedankt! De buren krijgen vandaag weer een monteur langs, ik hoop dan dat er niet weer een andere melding gemaakt wordt en dat die daarna weer weg gaat en ze weer langer moeten wachten.

Aangaande de vergoeding, ik waardeer dat zeker. Ik heb ook twee maal een extra databundel twv EUR 5 moeten aanschaffen. Is het mogelijk die kosten ook te vergoeden?
Hallo @ Kpn @Marcia_ er is net een monteur voor de buren geweest, nu hebben zij internet en wij nu ineens alweer niet!!! Dus gisterenavond tot zojuist werkte het bij ons. Nu niet meer. Over een uur komt er nu weer iemand bij ons. Dit is nu echt wel extreem vervelend!!! Ik ben al een week nonstop bezig hiermee, kan niet naar werk, kan niet online werken, heb net derde databundel van 5 euro erbij moeten kopen, al mijn zaken lopen volledig in het honderd....zeer ernstig! Graag ook weer vergoeding voor de extra data kosten (nu 15 euro) en voor de extra dag nu weer zonder verbinding. En help alsjeblieft verder waar mogelijk met escalatie want dit is een vreselijke situatie.
Reputatie 7
Badge +30
Wat vreemd! Klopt het dat er nu een monteur bij je is? Wil je laten weten of hij het op heeft kunnen lossen?
Hi @Marcia_ ja het is nu weer in orde. Bedankt voor je steun en feedback! Kunnen wij de kosten voor extra databundels EUR 15 vergoed krijgen?

Vriendelijke groet!
Reputatie 7
Badge +30
Ja, dat is geen probleem. Klopt het dat je geen 06-nummer bij ons hebt? Dan zet ik het op de factuur van je vaste diensten.
Dank je @Marcia_ liefst bij de vaste diensten inderdaad. Word gewaardeerd.

Groet!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RRA, Marcia geniet momenteel van haar welverdiende vakantie, vandaar dat ik je vraag verder beantwoord. We hebben het in orde gemaakt. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben, horen we het graag. Voor nu wensen we je een goed weekend en een gezellige Koningsdag!
Hartelijk bedankt en hetzelfde toegewenst!