Beantwoord

Alle poorten in gebruik en geen switch

  • 15 June 2019
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi allen! Helaas kan ik jullie niet (kosteloos) een switch opsturen. Begrijp me goed, als ik de mogelijkheid had, deed ik het maar hier zijn helaas wel restricties op gekomen. We sturen een switch mee als de klant méér dan 2 itv tuners heeft. In de andere gevallen zul je er zelf een moeten aanschaffen. Mijn advies is dan om een switch te kopen die gigabit en IGMP snooping ondersteund. Gelukkig zijn die heel betaalbaar.
Uiteraard kan ik tegen betaling altijd een switch opsturen. Mocht dat je wens zijn, geef het aan!

Zijn jullie bij mij zeker vergeten, 3 iTV boxen en idd geen poort meer over....ps4 via WiFi is niet geweldig.

admin: eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 June 2019, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Roeldg . Welkom op het forum!
Dat is inderdaad niet de bedoeling en bedraad gamen heeft absoluut de voorkeur! Ik ga je hierbij helpen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Done
Dank daarvoor! Ik heb je zojuist een switch toegestuurd. Nu heb je weer wat extra ruimte om je hardware op aan te sluiten! Succes! 🙂
Goed geregeld, bedankt!!
Graag gedaan en als je ooit andere vragen hebt, weet je mij te vinden! 🙂