Beantwoord

Alleen internet bij KPN met 2,50 euro (upgrade) 100 Mbit/s

• 12 juli 2016
  • 10 reacties
  • 1008 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +10
Beste mensen,

Vraag me af waarom je maar 2,50 euro hoeft te betalen bij een upgrade met
alleen internet bij KPN en ik en vele andere klanten bijvoorbeeld als alles in
1 klant wel de volledige 5 euro voor deze upgrade moet betalen.

Ik zie ook als je nieuwe klant van het alles in 1 pakket ook die 2,50 euro maar
hoeft te betalen voor een upgrade en bestaande klanten dan?

icon

Beste antwoord door Clevegt 12 juli 2016, 12:25

Opgelost na een tip van een medewerker van KPN, gewoon via mijn KPN die upgrade verwijderen en een aantal uren later weer toevoegen. Dan heb je ook die upgrade voor maar 2,50 euro.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Opgelost na een tip van een medewerker van KPN, gewoon via mijn KPN die upgrade verwijderen en een aantal uren later weer toevoegen. Dan heb je ook die upgrade voor maar 2,50 euro.
Reputatie 7
Badge +28
Klopt, dit is een zogenaamde lifetime actie en deze valt in dezelfde categorie als de andere twee die we op dit moment hebben: Spotify voor €7,50 en Pluspakket voor €7,50. Deze acties gelden voor nieuwe en bestaande klanten. Als je al een van deze dingen hebt (Sneller Internet, Spotify of Pluspakket) kun je dit uitzetten in je MijnKPN en daarna weer opnieuw aanzetten. Zolang je het pakket daarna aan laat staan, blijf je ook deze prijs betalen.
Reputatie 1
Hier net ook gebruik van gemaakt.
Had ook al die snelheidsverhoging maar dan voor €5,-
Via MijnKPN voor 10 minuten uitgezet en nu elke maand €2,50 besparen.
En nadat ik dit via MijnKPN geregeld had ging mijn snelheid omhoog van 76 Mbit/s -> 92 Mbit/s.

Ik zeg: KPN goed bezig 😃
Reputatie 7
Kijk, dat zijn nou van die voordelen die je alleen ziet als je actief bent op het forum.
Per maand €5,- korting op 500Mbps en €2,50 op het pluspakket. Dat is toch weer €90,- per jaar. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Heel leuk! Echt top KPN! Echt waar! 😉 Maar ik heb aan 60/6 meer dan genoeg.
(En ik haal nu nog tegen de 80 Mbit/s. ;))
Hmmm... met kpn Alles-in-1 Instap val ik blijkbaar buiten deze actie???

Heb mijn inet snelheid verlaagd met de gedachte deze weer te verhogen om ook zo van deze korting te profiteren echter mag ik nu dus een maand lang van deze downgrade genieten...

Groet, Kpnuser
Reputatie 7
Hmmm... met kpn Alles-in-1 Instap val ik blijkbaar buiten deze actie???

Heb mijn inet snelheid verlaagd met de gedachte deze weer te verhogen om ook zo van deze korting te profiteren echter mag ik nu dus een maand lang van deze downgrade genieten...

Groet, Kpnuser
Wijzigingen van snelheid kunnen inderdaad maar één keer per maand doorgevoerd worden.
Zie ook:
https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-waar-zijn-nou-helemaal-mee-bezig-424025/index1.html#post428053
of
https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-waar-zijn-nou-helemaal-mee-bezig-424025/index1.html#post428112
Okay, maar is dan die kortingsactie dan ook nog van kracht op mijn Alles in 1 instap abonnement ???
Reputatie 7
Okay, maar is dan die kortingsactie dan ook nog van kracht op mijn Alles in 1 instap abonnement ???Ik heb begrepen dat die actie tot begin oktober loopt, dus ik heb goede hoop. Zoals je hebt kunnen lezen moet ik ook nog twee weken wachten op het weer kunnen verhogen van mijn Internet snelheid.
Okido WJB,
Ik help het je hopen
Bedankt voor je toelichting 🙂

Reageer