Vraag

Alleen internet dus zonder bellen.

Ik heb al jaren een pakket met de naam InternetPlusBellenBrons.
De vraag is nu: Wat zijn de kosten van de telefoonaansluiting en internet?
Ik kan namelijk nergens een specificatie vinden.

Tevens wil ik weten of van deze vaste telefoon er af kan, (dus geen telefoonaansluiting)
Wij gebruiken deze telefoon bijna niet!

En dan via een mobiele telefoon verder kan gaan!

Wie weet raad?

2 reacties

Reputatie 7
Dit is wel een heel oude abonnementsvorm. Het is één pakket. Daarom is telefoon niet apart gespecificeerd, qua abonnementskosten. Wil je met alleen internet verder dan kan dat alleen door over te gaan naar het huidige internet-only abonnement. Misschien is dit zelfs wel duurder en dan is 't misschien een optie de vaste telefoon er gewoon uit te trekken met aanhouden van het nummer. Dat kun je doorschakelen naar je mobiele. Als die ook van kpn is én je hebt KPN Compleet zijn de doorgeschakelde gesprekskosten ook nog eens gratis.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom op het forum Gerard! Peter legt het al prima uit, dank daarvoor 🙂 Bij de nieuwe abonnementen zijn internet en telefonie wel van elkaar losgekoppeld. Je betaalt dan € 1 per maand extra als je gebruik wil maken van een telefoonnummer. Als je de specificatie van de telefoonkosten bedoelt, die worden maandelijks per mail gestuurd en zijn inzichtelijk via MijnKPN.

Het huidige internetabonnement komt redelijk overeen met dit pakket. Vanaf 1 juli krijg je voor € 41,50 per maand een 50/5 verbinding. Dat scheelt ongeveer € 5 per maand. Je kunt het abonnement direct aanpassen via MijnKPN. Tijdens het bestellen kun je aangeven de vaste telefoonlijn niet meer te gebruiken.

Reageer