alles in 1 aanbieding en terugzetten naar basis

• 20 september 2014
  • 2 reacties
  • 1990 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Ik heb een vraag over de aanbiedingen die in de winkels zijn. In de winkel in Veenendaal heb ik een instappakket af willen sluiten van kpn met belvrij avond en weekend. Volgens de medewerker was het nu voordelig om een premium pakket te nemen en na 6 maanden over te zetten naar het gewenste instappakket. Volgens hem is dat gewoon mogelijk.

Het voordeel wat het oplevert is duidelijk, namelijk:

instappakket van 45 euro (nu 35) + 9.50 voor vrij bellen in het weekend en avond = 44.50

nu tijdelijk is elk pakket 35 euro, dus ook het premiumpakket met alle extras die daarbij komen.

Daarnaast gaf de medewerker aan dat het mogelijk is om nu het pakket op "koper" te krijgen en als er glasvezel is, wat waarschijnlijk niet zo lang meer duurt, dat er dan een nieuw contract wordt afgesproken en dat dan ook weer in aanmerking komt voor 6 maanden het premiumpakket voor de prijs van 35 euro.

Ook dat contract kan omgezet worden naar het instappakket vertelde hij, zodra de aanbieding van 6 mnd afloopt, zodat ik de eerste 6 mnd premium heb voor 35 euro en daarna instappakket heb voor 45 euro (+9.50 voor bellen vrij weekend/avond).

Ik wil dit graag even checken, met name omdat ik het nergens kan vinden in de algemene voorwaarden of elders op de site / forum.

Graag hoor ik of dit allemaal klopt en hoe ik dit tzt allemaal het beste en duidelijkst door kan geven.

vriendelijke groeten,

Arthur de Boer

2 reacties

Gewoon ALLES op papier laten zetten in een echt contract...niets voor waar aannemen! En als ze de boel bedonderen meteen aan de bel trekken bij KPN! En vooral DOORZETTEN als ze je af proberen te poeieren...

Dat klinkt prima, maar is het ook kosteloos? 1 of 2 stappen naar beneden in abonnement? Ik heb ook (via de telefoon) alles in 1 premium afgesloten en dit afgesproken met een medewerker. Overigens is dit al een glasvezel abonnement. De vraag is dus of het kosteloos is om te downgraden?

Reageer