Alles in 1 abonnement

• 9 december 2014
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Beste,

Na een jaar zonder problemen bij de KPN te hebben gezeten met een alles-in-1 abonnement wilde ik vandaag graag kijken of er een leuke aanbieding uit te slepen was bij de KPN Servicedesk. Aangegeven dat ik graag bij KPN wilde blijven maar aangezien de prijs in verhouding tot andere aanbieders vrij duur is (oa UPC en Tele2) wilde ik een mooi aanbod gezien mijn mobiele telefoon contract bij Hi en ons alles-in-1 abonnement van KPN. Gezien ik in de toekomst graag zou overstappen van mijn mobiele abonnement van T-Mobile naar Hi en de verdubbeling van KPN is dit een bijkomstig voordeel.

Gezien wij vrijwel geen gebruik maken van een vaste telefoon en KPN Cloud diensten dacht ik een mooie aanbieding te kunnen krijgen maar het 2-in-1 (TV en Internet) abonnement is net zo duur als de alles-in-1....

Is er wellicht nog een beter aanbod? Ik heb vandaag mijn abonnement afgezegd en mocht het aanbod niet beter worden moet ik met tegenzin kijken naar een andere provider/aanbieder.

MvG,

S van Rooijen

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wat was het aanbod dan precies? Gewoon de €59 per maand voor het Standaard pakket?

Beste Jeroen,

Dat klopt, de normale aanbieding. Had de hoop op een aanbieding dat ze hun klanten binnen zouden houden...

Mvg,

S van Rooijen
Reputatie 7
Badge +28
Dag S. van Rooijen,

Wat jammer om te lezen dat er helemaal geen aanbieding is gedaan. We zien je uiteraard graag als klant blijven! Kun je in een privébericht je adresgegevens en naam contractant sturen? Dan ga ik dit voor je uitzoeken.

Joran

Reageer