Beantwoord

Alles in 1 abonnement tegen lagere kosten

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 181 keer bekeken

Al enige jaren ben ik klant bij KPN met een alles in 1 abonnement. Ik ben best wel tevreden alleen niet meer over de prijs. Ik betaal momenteel 73,50 euro per maand. En dat vind ik veel te veel, Een collega van mij had hetzelfde abonnement. Hij heeft zich aangemeld bij een andere provider. Daar betaald hij het eerste half jaar 35 euro en daarna 49 euro. Vervolgens wordt hij gebeld door KPN die hem, voor hetzelfde pakket dat hij had, het 1e jaar 49 euro en na het 1e jaar 52,50 euro. Vreemd toch? Dat maakt dat ik vraag om een zelfde aanbieding te ontvangen want ik voel me hierdoor best wel bedonderd KPN! Als u mij geen nieuwe aanbieding wil doen stap ik op heel korte termijn over naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Nadia 10 May 2019, 16:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Nou dat zal ongetwijfeld een indruk maken welke zijn weerga niet kent.

Succes en sterkte met je volgende provider!
Reputatie 7
Badge +11
@Klager
Op dit forum doen ze geen aanbiedingen,je kunt ze beter bellen , op het gratis telefoonnummer 0800 0402
Reputatie 7
Hallo @Klager, welkom op de KPN community. Hier helpen ervaringsdeskundigen klanten graag naar het vinden van een oplossing. Jammer dat je ontevreden bent over de abonnementskosten, ik kan het niet leuker maken. Zoals Tycha aangeeft doen we hier geen aanbiedingen of onderhandelingen over de prijs. Als je nog andere vragen hebt over je KPN-diensten helpen we je graag verder, laat het dan weten 🙂

Reageer