Beantwoord

Alles-in-1 Instap met opties vs Internet en TV Pakket

  • 23 February 2019
  • 7 reacties
  • 346 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Nou zit ik in de KPN app de pakketten te vergelijken, en tot mijn verbazing zie ik dat, als we zouden overstappen van het Alles-in-1 Instap pakket (met sneller internet en tweede HD ontvanger opties) naar het Internet en TV pakket, dat we niet alleen op ongeveer hetzelfde uitkomen qua prijs per maand plus gratis opnemen pakket, maar dat we ook nog eens de eerste 3 maanden korting zouden krijgen.
Mijn vraag is, klopt dit wel?

icon

Beste antwoord door wjb 23 February 2019, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Dat klopt.
Reputatie 4
Badge +1
Heb het net gewijzigd.
Snap alleen niet waarom dit niet ooit automatisch is overgeschakeld, maar goed.

Ik neem alleen wel aan dat KPN gewoon een standaard mail heeft gestuurd, want het zou wel een beetje nutteloos zijn dat ik die ene HD ontvanger waarvoor we betalen moeten omruilen voor een gratis HD ontvanger...
Reputatie 7
Badge +24
Hi ds22, welkom hier. Fijn dat het is gelukt. De omruiling van de ontvangers kan voorkomen wanneer je nog oude ontvangers hebt. Welke ontvangers heb je op dit moment?
Reputatie 4
Badge +1
Een Arris vip2952 v2 en een Arcadyan HBM2260.
Reputatie 7
Badge +24
Dat zou niet nodig moeten zijn, voor mij dus ook een raadsel. Ga het nog proberen tegen te houden. Mocht je toch een krijgen gewoon niet accepteren aan de deur, dan gaat het retour, precies hetzelfde ook als je niet thuis. Sorry voor de onduidelijkheid/misverstand.
Reputatie 4
Badge +1
Het was gewoon een standaard mail.
Abonnement is inmiddels overgezet zonder verdere gevolgen.
Reputatie 4
Badge +1
Krijg nou net een sms dat het apparatuur toch is verzonden.😅
Had trouwens de ontvangers een beetje door elkaar gehaald, het zijn namelijk een Arris vip2952 en een Arcadyan HBM2260 v2 (zou niet moeten uitmaken neem ik aan, maar ja 😅).