Beantwoord

alles in 1 standaard factuur lijkt te hoog

  • 6 July 2019
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Wij betalen per maand €72,00 nu viel het mij op dat deze prijs alleen bij alles in 1 de duurste is vergeleken met de huidige duurdere abonnementen.
komt er logischer wijze op neer dat ik nu al een tijdje €10,00 teveel betaal per maand. Alle extra producten staan bij ons als gratis, dus Spotify, extra zenderpakket, vaste telefonie, ach ja enz enz.
hoe kan dit?
Ben verder tevreden over KPN, maar vind dit toch wel een beetje vreemd.
icon

Beste antwoord door wjb 6 July 2019, 22:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Blijkbaar heb je nu het Alles-in-1 standaard abonnement voor €72,-.
Als je dezelfde opties bij de huidige abonnementen wilt hebben dan betaal je €72,49.
€62,50 voor het Internet en TV abonnement.
€1,- voor de vaste telefoon.
€8,99 voor Spotify Premium.

Je betaalt dus niet €10,- te veel per maand maar je bent zelfs €0,49 goedkoper uit.
Alleen als je geen gebruik maakt van Spotify Premium zal je echt goedkoper uit zijn met een nieuw abonnement.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Henny! wjb's antwoord klopt helemaal. Af en toe (eens per twee jaar meestal) komen we met nieuwe abonnementen. De oude abonnementen blijven gewoon doorlopen met de opties die je al had. Als je het pakket wil wijzigen kun je dat eenvoudig doen via MijnKPN. Voor je bestelt zie je een overzicht van de oude en nieuwe pakketopties en prijzen.
Ik heb ook het zelfde abonnement ,dus je spotify is helemaal niet gratis meer wat een tegenvaller.
Het zelfde met digitenne was eerst er ook gratis nu moet je een kasje huren als je gebruik van wilt maken
Reputatie 7
Ik heb ook het zelfde abonnement ,dus je spotify is helemaal niet gratis meer wat een tegenvaller.
Het is natuurlijk ook nooit gratis geweest, het was "inbegrepen in de prijs" en ja je kreeg een korting van ruim 50%. Die korting is de laatste jaren weggewerkt en dat heb je kunnen zien omdat de prijsverhoging van het Alles-in-1 Standaard en Premium abonnement telkens 1 Euro hoger lag dan de andere abonnementen.

Reageer