Beantwoord

alles in 1 van kpn televisie internet vast bellen

  • 25 June 2019
  • 33 reacties
  • 558 keer bekeken

Reputatie 1
Had bij jullie abenement geanuneerld nu kreeg ik alsnog pakket van aansluiting binnen die had uk gisteren retour gestuurd maar aangezien ik ander provider had gevonden en door had gegeven aan bewindvoerder rade die mij aan om toch naar KPN te gaan dus nu wou ik weer via jullie aan vragen al telefonisch contact gehad die zeiden dat installatie pakket al had maar heb ik niet had ik pet post retour gestuurd nu wou ik het weer opnieuw aanvrage heb aansluiting bij Telfort daar modem en tv kaste nog van en blijf steeds hangen tv kastje en WiFi valt vaak weg

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 June 2019, 11:33

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Rosita Potters. Welkom op het forum. Begrijp ik het goed dat je een abonnement wil afsluiten bij KPN? Zou je je naam, postcode, huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal als eerste uitzoeken of er een bestelling terug te vinden is in onze systemen. Pas daarna kan ik bekijken wanneer het installatiepakket opnieuw wordt aangeboden. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 1
***


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat er een bestelling is geplaatst op 22-05-2019 vanuit een KPN Winkel. Deze bestelling is op 17-06 geannuleerd. Ik kom op dit moment geen nieuwe bestelling tegen van een Internet en TV abonnement. Wanneer heb je deze bestelling geplaatst en heb je hier een bevestiging van ontvangen?
Reputatie 1
Heb ook nog geen nieuwe bestelling gedaan moet ik nog doen
Reputatie 7
Badge +21
Op het moment dat je een nieuwe bestelling plaatst wordt er opnieuw een installatiepakket toegestuurd en krijg je een nieuwe bevestiging. Je geeft hierboven aan dat je onder bewindvoering staat. Het lijkt daarom verstandig om dit te bespreken met jouw bewindvoering en daarna pas een bestelling te plaatsen, zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 1
Die zij ervan op de hoogte en gingen ermee akkoord
Reputatie 7
Badge +21
Dat is fijn. Heb je hulp nodig bij de bestelling of ga je weer naar een KPN Winkel om een bestelling te plaatsen?
Reputatie 1
Hen bestelling gedaan maar iets fout gedaan staand plaats van mevr Potters ment Potters en plaats van 1 modem 2 modem.weet even niet welk pakket had weet wel alles in 1
Reputatie 7
Badge +21
Wat vervelend dat de bestelling verkeerd is gegaan. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt. Je hebt nu gekozen voor het middelste Alles-in-1 abonnement met twee tv-ontvangers en het opname pakket. Een maand geleden in de KPN winkel is er gekozen voor het kleinste Alles-in-1 abonnement met één tv-ontvanger. Weet je zeker dat je aan 1 tv-ontvanger voldoende hebt? Als je deze bestelling wil annuleren kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Zij zullen de huidige bestelling annuleren en opnieuw plaatsen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 1
HeBay maar 1 tv
Reputatie 7
Badge +21
Als je voldoende hebt aan één tv-ontvanger kan het beste contact opnemen met 0800 0402 om de huidige bestelling te annuleren.
Reputatie 1
Heb ik net al gedaan
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie in jouw dossier terug dat je rond twaalf uur hebt gebeld met onze klantenservice. Mijn collega heeft een notitie achtergelaten in ons systeem waarin hij aangeeft dat je hebt aangegeven dat je een nieuwe bestelling zou willen plaatsen. Heb je wel verteld dat er al een bestelling is en dat deze bestelling verkeerd is gegaan? Ik zie dat de bestelling niet is geannuleerd/aangepast.
Reputatie 1
Ja heb ik gezegd
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb de bestelling geannuleerd op opnieuw geplaatst. Je ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging hiervan. Zou je deze bevestiging willen controleren? Mocht het niet kloppen, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
Kloot nu mail gekregen dat geanimeerd is maar omdat ja 2 kastjes had wat niet bedoeling was
Reputatie 7
Badge +21
Dat klopt inderdaad. Ik heb de verkeerde bestelling geannuleerd. Je ontvangt dus nog een bevestiging van de juiste bestelling per e-mail .
Reputatie 1
Oke
Reputatie 1
HeB nog geen nieuwe bevestiging ontvangen
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat je het nog niet ontvangen hebt. Ik zal de orderbevestiging opnieuw per e-mail naar jou versturen
Reputatie 1
Net ontvangen
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat je het toch nog ontvangen hebt. Heb je de bevestiging gecontroleerd? Als ik nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Reputatie 1
Hen gecontroleerd komt 26 jullie nu weet aleen niet als montuur voor aansluiting laat komen of dat gratis is of dat moet betalen en of andere provider wordt afgezeg en of ook straks mail krijg voooverstap van mobiele telefoon als bij Telfort afloopt
Reputatie 7
Badge +21
Je maakt gebruik van onze overstapservice. Dit betekend dat KPN het abonnement bij Telfort voor jou opzegt.

Als je het installatiepakker hebt ontvangen kan je online een monteur inplannen via de 'volg mijn bestelling'-knop in de bevestiging. Je kan ook bellen met onze Klantenservice (0800 0402) om een monteurs te bestellen.
Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Als je een bericht wil ontvangen wanneer het mobiele abonnement bij Telfort afloopt, vul dan onze Overstapwekker in. Ook dit kan je aan onze Klantenservice doorgeven. Dan zorgen zij ervoor dat je wordt terug gebeld tegen de tijd dat je kan overstappen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Rosita Potters Ik reageer even namens Vikash, die van een welverdiende vakantie geniet. We waren benieuwd of het is gelukt om een monteur in te plannen? Laat je het weten?

Reageer