Beantwoord

alles in 1 van kpn televisie internet vast bellen

  • 25 June 2019
  • 33 reacties
  • 558 keer bekeken

Reputatie 1
Had bij jullie abenement geanuneerld nu kreeg ik alsnog pakket van aansluiting binnen die had uk gisteren retour gestuurd maar aangezien ik ander provider had gevonden en door had gegeven aan bewindvoerder rade die mij aan om toch naar KPN te gaan dus nu wou ik weer via jullie aan vragen al telefonisch contact gehad die zeiden dat installatie pakket al had maar heb ik niet had ik pet post retour gestuurd nu wou ik het weer opnieuw aanvrage heb aansluiting bij Telfort daar modem en tv kaste nog van en blijf steeds hangen tv kastje en WiFi valt vaak weg

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 June 2019, 11:33

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 1
Hen nog geen monteur gebeld heb nog niet binnen
Reputatie 1
Hen nog geen monteur gebeld zag dat vandaag binnen krijg met post dan kan ik monteur bellen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Rosita Potters. Ik zie dat het inmiddels gelukt is om een monteur afspraak te maken. Laat je mij weten hoe het afloopt? Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
Kklopt die komt morgen had buurman eerst gevraagd om aan tesluiite heeft het gepropbeerd maar kastje ging dan op blauw staan en dan sprong weer terug op rood
Reputatie 7
Badge +21
Heeft de monteur alles aangesloten en maak je op dit moment al gebruik van onze diensten?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat de monteur alles werkend heeft achtergelaten en dat je op dit moment gebruik maakt van onze diensten.
Reputatie 1
Mmonteur heeft alles werkend achtergelaten
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat alles nu werkt. Als je in de toekomst toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer