Beantwoord

Alles in 1 verlengen

• 11 januari 2016
  • 10 reacties
  • 598 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Goeie morgen,

Mijn alles in 1 pakket loopt af in maart, is het mogelijk hier een mooi verlengaanbod op te krijgen?

Groetjes

icon

Beste antwoord door Remco_ 12 januari 2016, 17:22

Hoi Peter we werken normaal gesproken bij dit soort abonnementen niet met verlengingen. Het abonnement zal na het eerste jaar overgaan in een maandelijks opzegbaar abonnement. We kunnen natuurlijk wel kijken of je huidige abonnement nog aansluit bij je wensen. Je kunt hiervoor het beste even met de telefonische klantenservice bellen. Daar kan een collega samen met jou bekijken wat het beste bij jou past. Je kunt de klantenservice (gratis) bereiken op 0800-0402. We willen je natuurlijk wel als klant houden 🙂

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Peter we werken normaal gesproken bij dit soort abonnementen niet met verlengingen. Het abonnement zal na het eerste jaar overgaan in een maandelijks opzegbaar abonnement. We kunnen natuurlijk wel kijken of je huidige abonnement nog aansluit bij je wensen. Je kunt hiervoor het beste even met de telefonische klantenservice bellen. Daar kan een collega samen met jou bekijken wat het beste bij jou past. Je kunt de klantenservice (gratis) bereiken op 0800-0402. We willen je natuurlijk wel als klant houden 🙂

Reputatie 1
Badge
Het zou mij logisch lijken als KPN wel een mooi verlengaanbod geeft om klanten te behouden. Want zoals jullie zelf weten zijn er altijd mooie aanbiedingen voor nieuwe klanten, maar minder voor vaste klanten ;)

Reputatie 1
Badge
Ik heb inmiddels gebeld maar overstappen loont meer dan blijven. Toch wel jammer. Ik kan het premium pakket 3 maanden krijgen voor de prijs van standaard. Maar dat biedt geen meerwaarde voor mij.

Reputatie 7
Badge +15
Ik kijk zelf elk jaar na het aanbod van verschillende aanbieders(Ziggo & KPN) en streep de voor en nadelen van elke dienst tegen elkaar af en voeg een "Virtuele" waarde toe aan elk extratje dat ik ontvang. Deze waarde is natuurlijk afhankelijk van mijn persoonlijke meerwaarde. Vervolgens ga ik babbelen met de afdeling klantenbehoud om te kijken of ze een een alternatief voorstel kunnen bieden die in de buurt komt van het andere voorstel, dit doe ik uiteraard voordat ik met de andere provider een praatje ga houden(Die uiteraard probeert om je snel binnen te halen).

Dit heb ik 2x gedaan bij Ziggo en ben tot twee keer toe aangemerkt als nieuwe klant. 🙂 (Straks zit ik weer bij KPN 😉 )

Reputatie 6
Badge +12
Ziggo / kpn enz.

ik moet er niet aan denken elke keer dat het thuis ip adres veranderd

dan nog de hardware wat iedere keer anders word

en dan nog de tv kastjes

kpn utp kabel ziggo coax kabel dus ieder jaar een kabel er uit en de andere er in (niet bij iedereen kunnen meer kabels als 1 getrokken worden)

ik zal daar niet blij van worden

ik vind ook dat kpn aanbiedingen moet doen voor bestaande klanten

of niet met die aanbiedingen gaan werken

maar gewoon een vaste lage prijs aan bieden

Reputatie 1
Badge
Ik had ook een coax kabel naar de slaapkamer getrokken maar die heb ik natuurlijk weer weggehaald omdat ik nu KPN heb. Ik sta niet te springen om een overstap maar als me dat de eerste 6 maanden 6x€25 kan schelen plus Ziggo Sport select gratis, waar ik dus FOrmule 1 kan kijken zonder heel pakket moet aanschaffen. 

Moet er nog even over nadenken.

Reputatie 7
Badge +15
Ik zou even met de klantenservice van KPN bellen en het aanbod van ziggo voorleggen. Kijken of men een concurerend bod wilt doen voordat je verder gaat kijken :)

Reputatie 1
Badge
SjorsK schreef op 8 feb '16 om 10:17u
Ik zou even met de klantenservice van KPN bellen en het aanbod van ziggo voorleggen. Kijken of men een concurerend bod wilt doen voordat je verder gaat kijken Smiley Vrolijk

Dat heb ik gedaan, enige wat mij geboden kon worden was 3mnd Alles in 1 premium voor prijs van Standaard.

Reputatie 1
Badge
Het is inmiddels gelukt.

Reputatie 7
Badge +24
; wat top om te lezen! Leuk dat je bij ons blijft 🙂

Reageer