Beantwoord

Als de tv aangaat, gaat WiFi uit

  • 13 August 2020
  • 7 reacties
  • 498 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag is het 13 Augustus 2020. Sinds eergisteren heb ik een probleem met mijn wifi verbinding. Wanneer ik op mijn Sony Android Televisie naar Youtube of Netflix wil kijken, is/staat mijn wifi uitgeschakeld. Heb de stappen via KPN-website gevolgd en door uiteindelijk de router/modem (KPN Experiabox V10) ongeveer 2 minuten uit het stopcontact te halen en deze weer in te schakelen, deed hij het weer. Echter vanmorgen de televisie aangezet en ja hoor….weer geen wifi verbinding!! Om nu elke keer bij het aanzetten van de televisie, de router/modem elke keer aan en uit te zetten, lijkt mij niet de juiste oplossing. Weet hier iemand toevallig een oplossing voor of iemand die dezelfde ervaring hebt gehad. Ben benieuwd naar de reacties. Mvg, El Padre 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door El Padre 15 August 2020, 07:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? 

Goedenmorgen Nick, het antwoord is een DSL verbinding.

Note: heb gisterenavond (Vrijdag 14 Augustus 2020) de televisie aangezet en Youtube aangeklikt en wat schept mijn verbazing…WiFi DOET HET WEER….kan dus nu weer Youtube / Netflix filmpjes kijken!!

Ik ben toch benieuwd dat wanneer ik over 3 dagen weer thuis ben of het dan nog steeds werkt en ook natuurlijk waar het aan gelegen zou hebben dat het een paar dagen (geleden) NIET heeft gewerkt.

KPN of iemand, een suggestie?

Mooi weekend,

Mvg, El Padre

Beste KPN, 

Gisteravond mijn 2e Sony Android TV in de slaapkamer aangezet en ja hoor…..weer geen Wifi verbinding!! Heb wederom de stappen via KPN website opgevolgd, m.a.w. stekker van de router/modem uit het stopcontact en 2 minuten wachten…..stekker er weer in, daarna de router/modem inschakelen en ja hoor….ik heb Wifi-verbinding op mijn 2e Sony Android TV in de slaapkamer en dat terwijl de Wifi-verbinding van de televisie (lees hierboven..) in de zitkamer het (weer) normaal doet. Nogmaals mijn vraag aan/voor het forum; wie of KPN weet of heeft hier een oplossing voor!!

Mooi weekend allemaal…

Mvg, El Padre  

Reputatie 7

Hoi @El Padre, welkom op het KPN forum. Wat een akelig probleem! 

Gisteravond mijn 2e Sony Android TV in de slaapkamer aangezet en ja hoor…..weer geen Wifi verbinding!!

Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat de tv geen wifi-verbinding heeft? Alle andere gekoppelde apparaten zoals: tablets, telefoons etc. hebben dan wel verbinding met wifi. 
Wanneer je het modem een reset geeft, komt er op je tv weer, voor een moment, de wifi opgang?

Hoi Nadia, dat klopt wat je hierboven aangeeft.

Dit alles betreffende de zitkamer- en slaapkamer televisie. Bij de vorige Experiabox functioneerde de Wifi van alle twee de televisie's wel.Toen ik de Experiabox V10 enige tijd geleden van KPN heb ontvangen en deze heb aangesloten, functioneerde de Wifi bij alle twee de televisie's ook zoals het hoort. Ongeveer 2 weken geleden begonnen de problemen met de Wifi verbinding. Zoals voorheen omschreven, vind ik het niet kunnen om de router/modem elke keer 2 minuten uit te schakelen en weer in te schakelen. Graag zou ik van KPN een oplossing tegemoet zien.

Mvg, El Padre

Reputatie 7

Hoi @El Padre, zeer hinderlijk dit! Goed nieuws, de oplossing is nabij. Vanaf deze week hebben we een update die wordt uitgerold voor de Experia V10, deze verbetert het wifi-netwerk. Wil je het deze dagen nog even in de gaten houden? Mocht er aan het eind van de week nog problemen zijn dan hoor ik het hier graag! 

Hoi Nadia, dit is zeker hinderlijk.

Maar….het is ook fijn om te horen dat er een update voor de Experiabox V10 uitrolt. Ik ga het zeker de komende dagen in de gaten houden en hoop dat ik door de update geen problemen meer heb zoals hierboven is omschreven.

Mooi weekend.

Mvg, El Padre

Reageer