Beantwoord

Als ik naar de klantenservice bel krijg ik geen medewerker te spreken

  • 28 June 2022
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik probeer inmiddels 2 week een medewerker van KPN aan de telefoon te krijgen ivm een storing.

Als ik het nummer bel van kpn dan wordt er aangegeven dat ik doorverbonden ga worden met een medewerker van KPN, dan gaat de telefoon 1x over en wordt de verbinding verbroken.

Dit is inmiddels al twee week aan de gang, hoe kan ik alsnog in contact komen met kpn om de status van mijn storing na te gaan?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 June 2022, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Belt u wel met het juiste nummer?

0800-0402

Krijgt u dan een computer aan de lijn? Zeg dan meteen dat u een medewerker wilt spreken. 

@Nick83 

Ik bel inderdaad naar 0800-0402 en krijg eerst een computer aan de lijn. 

Vervolgens geeft deze aan dat ik doorverbonden ga worden, telefoon gaat 1x over waarna de verbinding verbroken wordt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @dp878 en goed dat je dit signaal aan ons doorgeeft.

Ik heb dit direct even getest en kom er als volgt doorheen:
Als ik bel naar 0800 0402 en inspreek “medewerker”, wordt er vervolgens gevraagd wat de vraag is, zodat ik doorverbonden kan worden met de juiste afdeling. Ik spreek dan “status storing” in en kies dan voor optie 0 (overige vragen). Ik word dan doorverbonden met een medewerker.

Wil je dit eens proberen? 
Lukt het niet, dan help ik je graag verder via ons Forum en wil ik je vragen om jouw vraag meer toe te lichten.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om telefonisch contact met ons op te nemen. Anders lees ik het graag!