Vraag

als shit behandeld door kpn in deventer

  • 23 November 2019
  • 11 reacties
  • 602 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ben het bue met kpn , volgens mederwerkster aan de telefoon kon ik proberen in de shop eenĀ  nieuwe modem ophalen . Kom je in de shop aan Maken ze me uit als leugenaar . En zit ik met een kapot modem en wordt niet geholpen.

Ben klaar met KPN ONBESCHOFD BEHANDELD


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt niet in een KPN winkel een Experiabox ophalen of omruilen. Die worden alleen opgestuurd. Je kunt hem dan bij een post nl pakketpunt ophalen of omruilen.

Wat mankeert er aan uw Experiabox?Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@FugitiboĀ Welkom op het forum. Wat vervelend dat deze situatie zo gelopen is.Ā Mag ik inderdaad vragen wat er aan de hand is met de Experiabox? En zou je ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik kijken of ik iets voor je kan doen.Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@FugitiboĀ Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 1
Badge

Mn box gaat om de 30 a 50 min uit voor 10 min , dit moment wanneer gebeurt heb ikĀ  iks aan signaal geen internet en tv.

Helpdesk heeft me geholpen en moest de modem omruilen ze zagen iets wat niet goed was , weet niet wat maar goed ze zullen het wel weten.

Ik moest toch naar de stad toe dus vroeg aan het vrouw die aan de telefooĀ  Ā hing van kpn , of ik in de shop kon ruilen.

U kunt het proberen maar ik geef u geen garantie maar is zet de nieuwe alvast op transport mocbt ik een melding krijgen zo dat u in de shop een heeft kunnen krijgen , krijgen wij een melding en wordt de transport van nieuwe modum stil gezet .

Dus ik naar de shop van kpn, wordt ik daar als leugenaar uitgemaakt omdat zij nooit modems geven in de shop. Jaar geleden heb ik wel een nieuwe in de shop kunnen krijgen ivm water schade dus wat ****Ā hij nu!!

Ā 

En volgens snotneus van kpn wie zegt dat de modem kapot is mischien is het de kabels wel dus hij wilde dat ik terug ging bellen naar de helpdesk om eenĀ monteur te bestellen. Wat bemoeit hij er mee , als al bepaald is dat ik een nieuwe modem krijg draait hij toch niet zomaar alles om ?

Ohja , en hij vroeg zichĀ af waarom ik 35 min erover deed om hier te komen we zitten 5 min van uw huis af . Sorry hoor gaan jullie ookĀ nog bepalen hoe snel ik naar jullie moet komen ??

Ā 

Tot heden nog geen nieuwe kast gekregen en zat nog met eenĀ  k#t verbinding . Ik heb zelf een nieuwe experiabox via marktplaats moeten halen 2x 60 km rijden en 25 euro voor de kast neer getikt , de kinderen willenĀ  natuurlijk wel tv kijken .

Komt er nog een kast ? Of een compesatie , tis van de zotte dat we met een duur abbo alles bij elkaar rond de 100 euro per maand , eigen apparatuur bij elkaar moeten scharrelen.

Ā 

U snap wel dat ik pistoff ben geweest na bezoekĀ aan de kpnĀ  shop om daar uitgemaakt te worden als luegenaar met volle winkel.

Ā 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Je kunt niet in een KPN winkel een Experiabox ophalen of omruilen. Die worden alleen opgestuurd. Je kunt hem dan bij een post nl pakketpunt ophalen of omruilen.

Wat mankeert er aan uw Experiabox?Ā 


ik heb toen een experiabox geruild in Hengelo kpn xl winkel vlakbij de Makro

ik had hier wel een afspraak voor gemaakt per telefoon

het is wel mogelijk dus (was wel wat jaren terug)

Ā 

even geduld en een kpn webcare pakt het hier op

werkt het "marktplaatsā€ exemplaar ?

als deze het zelfde probleem geeft kan het ook wat anders zijn namelijk

@Rutger_Ā 

Reputatie 1
Badge

Met de marktplaats kast werk het perfect , maar dit is niet de wegĀ  dat de klanten horen te lopen toch ?

Het is inderdaad niet de weg

Als je het via het forum regeld wordt je vaak goed geholpen maar daar is het helaas te laat voor

ik hoop dat je iets compensatie krijgt voor de moeite

ik zelf heb de experabox ingeruild voor een fritzbox ook om de simpele rede dat ik updates in eigen beheer wil houden en dat deze router stabiel is ook met mijn 500/500 gasaansluiting

Ā 

Reputatie 7
Badge +15

@FugitiboĀ Erg irritant dat je Experiabox zo reageert, een nieuwe Experiabox zou dan inderdaad de oplossing kunnen zijn. Het is niet gebruikelijk om apparatuur op te halen in de winkel, zij hebben namelijk over het algemeen weinig voorraad. In sommige, specifieke gevallen kan het wel. Ik begrijp dat je een erg negatieve ervaring in de winkel hebt gehad, het is inderdaad niet aan de medewerker van een winkel om te zeggen dat je ergens "lang" over doet. Ik vermoedĀ dat de collega die over de kabels begon graag het probleem direct wilde oplossen en dat dit niet verkeerd bedoeldĀ was.Ā Al kan ik mij voorstellen dat dit wel zo overgekomen is. Dat vind ik erg jammer!Ā 

Het is overigens niet de bedoeling om zelf een Experiabox aan te schaffen, deze blijft namelijk eigendom van KPN en moet dus na opzegging van het abonnement teruggestuurd worden. Bij het aanvragen van een nieuwe Experiabox wordt ook gevraagd de oude in te leveren. Zou je voor mij je forumprofiel verder willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of er iets is dat ik voor je kan doen.Ā 

raar maar waar ik heb nog een v8 een v9 en een v10

en nog van die speedtouch dingen in de la liggen

die inmiddels ingeleverd bij de milieu straat

de monteur van kpn wou het niet mee nemen toen

een keer met bliksem inslag een experia vervangen bij de buurman (scheelt kpn weer extra kosten)

maar nu gebruik ik een eigen gekochte fritzbox en hou de experiaboxen achter de hand

mocht hierin een probleem kunnen ontstaan kan ik een experiabox aansluiten

en ja de verplichte v10 heb ik nog als voip verloop er achter zitten met switch die vlan afsplit

Ā 

Ā 

Reputatie 1
Badge

Ben even niet aanwezig geweest .

Ik heb mn profiel bijgewerkt.

Ik heb de kapotte modem hier nog liggen , ik verwacht eigelijk nog wel een nieuwe modem van kpn dan zal ik de oude terug sturen . En dat een ander persoon op marktplaats de modem verkoopt kan ik niks aan doen dat is zijn pakkie aan toch ?

GroetĀ 

Reputatie 7
Badge +15

@FugitiboĀ Welkom terug. Uit de notitie van de medewerker maakĀ ik op dat het van beide kanten geen prettige ervaring is geweest in de winkel. Dat vind ik jammer om te horen. Gelukkig kan ik je wel verder helpen en zal ik zorgen voor een nieuwe Experiabox. Ik stuur je een privĆ© bericht met meer informatie over het omruilen van de box.Ā