Beantwoord

Alternatief voor defecte witte WiFi versterker

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ooit een Wifi versterker aangeschaft bij KPN, zo een wit model, en nu branden de lampen niet meer, dus ik geloof dat hij stuk is. Gebeld met KPN en nu is de vraag als ik een nieuwe van hun krijg of zelf een ander moet kopen, ze moeten mij terug bellen... Maar fijn... ik zie op de site dat er is een nieuwe versie beschikbaar, een zwarte, en die heeft maar 2 ethernet aansluiting. Voor mij onhandig omdat ik moet nog een wifi printer, een pc en een Play Station aansluiten, ook moet natuurlijk een aansluiting vrij zijn naar de Experiabox... blijft dus maar een over... Nu komt dus mijn vraag: Kan ik een soort switch box aansluiten, met bij voorbeeld 4 ethernet aansluitingen? en daarop alle mijn apparaten aan hangen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 June 2019, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Mic, welkom hier.

Dat is lastig, we leveren die apparaten niet meer. Ik denk wel graag met je mee. De nieuwe versie met 2 poortjes is voor jou niet handig.

Nu komt dus mijn vraag: Kan ik een soort switch box aansluiten, met bij voorbeeld 4 ethernet aansluitingen? en daarop alle mijn apparaten aan hangen?

Zeker, wil je echter alleen de switch functionaliteit? De versterker, zoals de naam het zegt, versterkte het WiFi signaal ook namelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Mic, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Ja, sorry voor mijn late reactie... Na fijn... toch iemand aan de lijn bij KPN, om te horen dat JA, de versterker is waarschijnlijk stuk, en NEE, hij valt niet meer onder garantie...
Na, gelukkig kan ik hem nog gebruiken als switch doos voor mijn printer en pc, maar de blauwe lampen branden niet meer, en ook is hij niet meer zichtbaar op de Experiabox.
Bedankt iig voor je hulp. Ik koop wel later een ander, wel wat tegen valt is dat de meeste versterkers hebben maar 1 of 2 netwerk aansluiting, deze had er 4, en dat was wel handig...