Een jaar geleden hebben wij voor onze nieuwbouwwoning bij KPN internet aangevraagd. Desondanks was dit niet gerealiseerd voor onze verhuizing een half jaar later. Daardoor zaten we in de kerstvakantie zonder tv bij de kerstboom. (Best gezellig maar met kinderen toch een gemis die tv en dat internet) Uiteindelijk zijn we op een verkeerde (?) kast aangesloten, waardoor we minimaal signaal hebben (lees: alleen op de begane grond was WiFi op één apparaat tegelijk mogelijk). Deze ‘storing’, zou KPN vorige week dinsdag verhelpen door ons aan te sluiten op een andere kast. Samen met Volkers en Wessel, zodat we niet zonder internet kwamen te zitten. Inmiddels 8 dagen verder en GEEN internet. KPN is iets kwijtgeraakt en weet niet op welke portal we moeten worden aangesloten. (Ik maak echt geen grapje)
Wel is de maandelijkse factuur afgeschreven. KPN licht toe: zolang we geen oplossing hebben, kunnen we u ook niet tegemoet komen in de kosten. Afgelopen dagen veel gebeld en gevraagd om een oplossing. Helaas steeds iemand anders aan de lijn (Angel, Sabita, Mesut, Etc...)
Het is dat we geen tv kunnen kijken; dit zou een mooi item voor Radar zijn.
Wie kan ons helpen en zorgen dat we daadwerkelijk de dienstverlening krijgen, waarvoor we betalen?
Admin: titel aangevuld ter verduidelijking