Beantwoord

Andere informatie in mijn contract dan afgesproken?

  • 11 October 2019
  • 29 reacties
  • 588 keer bekeken

Vanavond mijn abonnement: Alles in 1 Standaard gewijzigd in: Hussel 100 MB.
Ik krijg dan een korting aangeboden van 5 euro voor: Hussel Entertainmentvoordeel.
Even later krijg ik het nieuwe contract zonder de 5 euro korting. Ik voel mij dus na mijn vertrek 9 1/2 jaar geleden nu bedrogen door mijn Ex-werkgever. 12 x 5 euro is toch 60,00 euro. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groet,Cees Rijksen
Ambassadeur KPN.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 November 2019, 10:06

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 6
Badge +3
In het contract staat dit:

Entertainmentvoordeel
Hebt u ook KPN Mobiel? Dan krijgt u misschien ook Hussel Entertainmentvoordeel. Als dit zo is, dan ontvangt u hierover een apart bericht. De KPN Hussel Voorwaarden vindt u op kpn.com/husselvoorwaarden.

Dat aparte bericht, per email, kreeg ik een uur later en toen zag ik online ook de korting.

Even wachten zou goed moeten komen. Het contract (pdf) laat de korting bij mij ook niet zien.
Badge +19
Ik word wat geïrriteerd door je tekst om eerlijk te zijn maar goed welk entertainmentpakket heb je genomen? Overige ben ik ook overgegaan maar dan naar Hussel 50. Daar staat ook geen korting en ook niet het pakket wat ik heb gekozen. Mijn pakket gaat in op 15/10. Dus ik wacht geduldig af.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Ambassadeur KPN, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het voordeel van KPN Hussel, bij meerdere KPN abonnementen, is net als KPN Compleet een extra registratie en zit niet bij je contract in. Vandaar dat het niet in je contract staat weergegeven, maar je er inderdaad los een bericht over krijgt. Maar heb je meerdere producten bij KPN (op hetzelfde adres), dan heb je recht op het voordeel! Mocht je er toch niet helemaal zeker van zijn dan kijk ik het graag voor je na! 🙂 Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@Joep1965, leuk dat je ook over bent gegaan! Wat is er bij jou precies anders dan wat je hebt aangevraagd? Dan kijk ik dit ook even na! Want wachten tot de 15e en er dan achter komen dat het fout is is moeilijker te herstellen dan voordat het is ingegaan!
Badge +19
@Susan_ Ik heb voor Netflix gekozen. Kreeg ook een mail om te activeren of opnieuw te activeren. In mijn geval was dat opnieuw activeren. Het werkte meteen maar of ik nu de € 5,00 korting krijg kan ik nergens terug vinden. Overigens is mijnkpn ook niet bijgewerkt.
Ik heb nu weer een mail gehad dat Foxsport verwijderd is. In het wijzigingsaanbod stond nog vermeld: Foxsport € 12,99, korting Foxsport - € 12,99. Dus je denkt dat je Foxsport nog behoud, maar dat veranderen ze later dus ook weer. Ik ga de reactie van KPN maar even afwachten, zonder nu vervelende negatieve uitlatingen te doen. Ik heb @suzan van KPN ook hierover gemaild in een privébericht.
Afwachten wat er volgende week mee wordt gedaan.
Reputatie 7
Ik neem aan dat de bug in mijnKPN -dat de KPN Compleet kortingen nog vermeld werden bij KPN Hussel abonnementen- ondertussen toch wel verholpen is.
Bij het omzetten van "Internet en TV" met pluspakket gaat dit in ieder geval wel goed dus ik neem aan dat dat nu ook goed gaat bij het FOX Sports pakket.

Ik ben overigens bang dat die €12,99 er nog bij zullen gaan komen als je FOX Sports wilt behouden. 😖 Je krijgt dan overigens wel weer die entertainmentkorting als je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar voor de FOX Sports abonnee is het husselen van KPN behoorlijk ongunstig.
Reputatie 7
Badge +21

@Joep1965, op het moment kan ik het systeem even niet in. Dit heeft ook te maken met jouw probleem.. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen! Maar je zal het entertainmentvoordeel krijgen, mits je deze natuurlijk niet al voor een ander pakket gebruikt! 

 

@Ambassadeur KPN, Fox Sports was een voordeel van KPN Compleet. Je bent nu overgestapt naar KPN Hussel, waardoor je de voordelen van KPN Hussel krijgt. Hoe het overzicht er precies uit zag weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat het misschien niet heel overzichtelijk was. Daar wil ik in ieder geval mijn excuses voor aanbieden. Maar ik kan het helaas niet wijzigen, Fox Sports krijg je bij Hussel niet meer gratis..

Ik heb alles geannuleerd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Een voorstel krijgen en achteraf geconfronteerd worden met een heel ander contract en in één klap, alle voordelen die je had afnemen, vind ik een zeer slechte zaak. Helaas ga ik nu overwegen om naar een ander provider over te stappen, of KPN moet mij nog bellen met wel een heel goed excuus en een vernieuwd aanbod.

Reputatie 7

Ik heb alles geannuleerd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. 

Heb je daarmee jouw oorspronkelijke Alles-in-1 Standaard abonnement weer terug?

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb alles geannuleerd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Een voorstel krijgen en achteraf geconfronteerd worden met een heel ander contract en in één klap, alle voordelen die je had afnemen, vind ik een zeer slechte zaak. Helaas ga ik nu overwegen om naar een ander provider over te stappen, of KPN moet mij nog bellen met wel een heel goed excuus en een vernieuwd aanbod.

Helaas ben je niet de enige die achteraf geconfronteerd wordt met een iets ander abonnement dan je dacht overeengekomen. Geen Fox Sports meer terwijl die wel in de eerste orde bevestiging genoemd wordt.

U hebt nog kunnen annuleren, bij mij is het geleverd en het nog maar de vraag is of KPN dit correct gaat oplossen. Terug naar mijn oude KPN compleet abonnement is hoogstwaarschijnlijk niet meer mogelijk....... 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Ambassadeur KPN, ik lees het terug inderdaad. Heb je hiervoor al een klacht ingediend of wil je graag dat ik dat doe? Dan ontvang ik graag een bericht van je!

@lammertsm, klopt en dat is erg teleurstellend dat begrijp ik heel goed. Het was een voordeel van KPN Compleet en het was fout dat het in het overzicht stond, maar KPN Compleet vervalt als je KPN Hussel neemt. Daar kunnen we op dit moment helaas niks aan doen.

Reputatie 7

Het was een voordeel van KPN Compleet en het was fout dat het in het overzicht stond, maar KPN Compleet vervalt als je KPN Hussel neemt. 

Klopt helemaal.

 

Daar kunnen we op dit moment helaas niks aan doen.

Toch zullen jullie daar iets aan moeten doen.

 

Daarnaast vraag ik mij af of de fout ondertussen verholpen is of dat ook vandaag de dag de abonnee nog steeds misleid wordt.

Reputatie 3
Badge +1

Kunnen we helaas niets aan doen vind ik wel heel  makkelijkgezegd vanuit KPN.

Is gewoon misleidingen, ik heb de keus gemaakt van het getoonde op de website o (mijn KPN) om te stappen naar Hussel. Op de order bevestiging die je ontvangt per email staat ook netjes Fox Sports genoemd. 

Pas op ingangsdatum nieuw contract kom ik erachter dat dit anders is ,dan moet ik er arachter komen dat Fox Sports uit mijn abonnement is verwijderd. Terwijl KPN al wist dat het niet klopte, maar de klant niet informeert. Dat vind ik nalatig en misleiding. 

Zoals het nu lijkt kun je als klant ook niet terug naar compleet als je binnen 14 dagen alles annuleert. 

 

In dit topic reageert KPN niet méér op de vragen die er zijn van andere klanten.

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667

 

Ik heb een klacht ingediend, maar ik zit wel met de 14dagen bedenk tijd. Eigenlijk zit je als klant nu vast. 

De telefonisch klantenservice gesproken, die weten het ook niet en verwijzen me door naar crediteuren.

Beste  Suzan, ik zie nog niet dat alles daadwerkelijk geannuleerd is. Bij mobiel zie ik Hussel 100 MB staan. Ik ga geen klacht meer indienen, want ik verwacht van KPN dat zij niet alleen excuses aanbieden, maar dat zij mij gaan bellen op mijn mobiele nummer, om een alternatief aan te bieden. En ik hoop dat ze de informatie dusdanig gaan aanpassen, zodat je niet achteraf geconfronteerd wordt met andere afspraken en contracten.

Badge +12

Beste  Suzan, ik zie nog niet dat alles daadwerkelijk geannuleerd is. Bij mobiel zie ik Hussel 100 MB staan. Ik ga geen klacht meer indienen, want ik verwacht van KPN dat zij niet alleen excuses aanbieden, maar dat zij mij gaan bellen op mijn mobiele nummer, om een alternatief aan te bieden. En ik hoop dat ze de informatie dusdanig gaan aanpassen, zodat je niet achteraf geconfronteerd wordt met andere afspraken en contracten.


Gezien de eerdere reacties op de diverse draadjes op dit forum zou ik er van uit gaan dan KPN NIETS gaat doen behalve het aanbieden van excuses. Terug naar het oude gaat je nooit lukken. Opzeggen en naar een andere provider wel. KPN speelt vieze spelletjes. De medewerkers hier op het forum kunnen daar niets aan doen maar het geeft wel aan hoe ziek de organisatie is.

Reputatie 7
Badge +24

Ik haak hier even in als het mag. 

Daar kunnen we op dit moment helaas niks aan doen.

Toch zullen jullie daar iets aan moeten doen.

 

Terechte opmerking, hier gaan we ook iets aan doen. Bear with us. Ik kan je garanderen dat dit een hoge prioriteit heeft hier. 

Daarnaast vraag ik mij af of de fout ondertussen verholpen is of dat ook vandaag de dag de abonnee nog steeds misleid wordt.

 

Zover ik kan zien niet, zie hieronder. Voor het gemak even mijn eigen adres ingevuld. Heb jij een ander voorbeeld waarbij dit wel voorkomt? 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

KPN speelt vieze spelletjes. De medewerkers hier op het forum kunnen daar niets aan doen maar het geeft wel aan hoe ziek de organisatie is.

Dit is pertinent onjuist. In alle organisaties treden er bij veranderingen problemen op, zo ook bij ons. Ik ga er altijd vanuit dat alles opgelost kan worden, mocht er iets aan de hand zijn.

Begrijp me vooral niet verkeerd. Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende. Iets aan de hand? Laat het ons weten. We rennen best hard om het op te lossen. :) 

Reputatie 7

Zover ik kan zien niet, zie hieronder. Voor het gemak even mijn eigen adres ingevuld. Heb jij een ander voorbeeld waarbij dit wel voorkomt? 

 

 

Je moet niet een "nieuw" abonnement afsluiten, maar via mijnKPN jouw abonnement wijzigen. En dan moet in je huidige abonnement ook FOX Sports als KPN Compleet opgenomen zijn.

Reputatie 7

Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende. Iets aan de hand? Laat het ons weten. We rennen best hard om het op te lossen. :) 

En wat nu het vervelende is, is dat dit issue nu al ruim twee weken loopt en er niets aan gedaan lijkt te zijn. Met alle respect, maar dat kan ik niet helemaal rijmen met het "hard rennen om iets op te lossen".

Reputatie 7
Badge +24

Je moet niet een "nieuw" abonnement afsluiten, maar via mijnKPN jouw abonnement wijzigen. En dan moet in je huidige abonnement ook FOX Sports als KPN Compleet opgenomen zijn.

Hmm, dat kan ik nu even niet testen hier. Heb geen account met die voorwaarden. Ik vraag dit na, je hoort van me zodra ik iets hoor. 

Reputatie 7
Badge +24

Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende. Iets aan de hand? Laat het ons weten. We rennen best hard om het op te lossen. :) 

En wat nu het vervelende is, is dat dit issue nu al ruim twee weken loopt en er niets aan gedaan lijkt te zijn. Met alle respect, maar dat kan ik niet helemaal rijmen met het "hard rennen om iets op te lossen".

Dat vind ik jammer om te lezen. Het issue is overduidelijk vrij hardnekkig om te fixen. Ik garandeer je dat dit hier flink de nodige aandacht krijgt, er zit een heel team achter om dit op te lossen. We rennen wel redelijk hard en waar nodig denken we mee en corrigeren dit ook. 

Reputatie 7

@Alex_P, heb je zelf een FOX Sports abonnement?

Heb je het issue dan kunnen naspelen in mijnKPN?

 

Zelf zit ik 33 jaar in de ICT en, nogmaals met alle respect, het kan niet zo zijn dat een dergelijk basaal probleem twee weken lang blijft bestaan. Als mijn organisatie niet in staat zou zijn een dergelijk probleem binnen een dag te tackelen dan zou ik al een stevig gesprek gaan voeren met de verantwoordelijken. Onze klanten zouden dergelijke doorlooptijden volledig onacceptabel vinden dat vind ik als klant van KPN dus ook. Zelfs terwijl ik er zelf geen enkele last van heb immers a) in heb geen FOX Sports abonnement en b) in ben (nog) niet aan het husselen.

Reputatie 3
Badge +1

@Alex_P, heb je zelf een FOX Sports abonnement?

Heb je het issue dan kunnen naspelen in mijnKPN?

 

Zelf zit ik 33 jaar in de ICT en, nogmaals met alle respect, het kan niet zo zijn dat een dergelijk basaal probleem twee weken lang blijft bestaan. Als mijn organisatie niet in staat zou zijn een dergelijk probleem binnen een dag te tackelen dan zou ik al een stevig gesprek gaan voeren met de verantwoordelijken. Onze klanten zouden dergelijke doorlooptijden volledig onacceptabel vinden dat vind ik als klant van KPN dus ook. Zelfs twrwijl ik er zelf geen enkele last van heb immers a) in heb geen FOX Sports abonnement en b) in ben (nog) niet aan het husselen.

Zakelijke klanten van KPN zullen deze doorlooptijden ook niet accepteren, althans mijn organisatie niet.

Laten we ervan uitgaan dat KPN hard aan werk is om dit probleem op te lossen, dan mag er inmiddels ook wel een antwoord van KPN komen hoe de klanten te helpen die ervan uitgaan en op basis van het getoonde op de website zijn overgestapt van Compleet naar Hussel.
De twee week bedenk tijd loopt voor mij bijna ten einde, maar ik kan nu wel annuleren maar ik kan niet terug naar compleet!

Zie ook het andere topic: https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667/index25.html
 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P, heb je zelf een FOX Sports abonnement?

Heb je het issue dan kunnen naspelen in mijnKPN?

Nee, helaas ben ik geen voetballiefhebber. 

 

Zelf zit ik 33 jaar in de ICT en, nogmaals met alle respect, het kan niet zo zijn dat een dergelijk basaal probleem twee weken lang blijft bestaan. Als mijn organisatie niet in staat zou zijn een dergelijk probleem binnen een dag te tackelen dan zou ik al een stevig gesprek gaan voeren met de verantwoordelijken. Onze klanten zouden dergelijke doorlooptijden volledig onacceptabel vinden dat vind ik als klant van KPN dus ook, zelfs als ik er zelf geen enkele last ban heb want a) in heb geen FOX Sports abonnement en b) in ben (nog) niet aan het husselen.

Eens, ik begrijp je heftige reactie wel. Basaal vind ik echter een verkeerde definitie, er zijn ergere dingen in het leven als je over basisbehoeften praat. Ik wil het ook weer niet bagatelliseren, dit hoort namelijk niet zo te gaan. Denk vooral niet dat ik dit nu goed probeer te praten, dat kan haast niet en is niet mijn bedoeling. We zijn hiermee bezig en ik vertrouw erop dat we dit netjes zullen oplossen voor iedereen. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24


Laten we ervan uitgaan dat KPN hard aan werk is om dit probleem op te lossen, dan mag er inmiddels ook wel een antwoord van KPN komen hoe de klanten te helpen die ervan uitgaan en op basis van het getoonde op de website zijn overgestapt van Compleet naar Hussel.
 

Daar mag je zeker vanuit gaan. Het antwoord blijf ik je schuldig, ik wacht even af tot het is opgelost. Ik ga er wel vanuit dat iedereen geleverd krijgt zoals het in de overeenkomst staat, een contract is nou eenmaal een contract. 

Reageer