Beantwoord

Andere startdatum abbonement

  • 12 April 2021
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge

Zojuist ontving ik een mail over de orderbevestiging van mijn abonnement aanvraag bij u. Echter stond hier een startdatum van 22 april. Ik heb echter aangegeven bij de gegevens opgeven via PriceWise dat ik pas op 28 mei de sleutel van het appartement krijg en ik mijn abonnement op 1 juni in wil laten gaan. Kunt u mij helpen dit op te lossen? Alvast dank.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Shari_1! Welkom en goed dat je aan de bel trekt! Best ook een verschil: 22 april en 01 juni!

Ik ga mijn best doen om de startdatum voor je aan te laten passen naar 01 juni 2021. Wil jij de volgende klantgegevens noteren in jouw profiel:

  • Bestelnummer en/of klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant

De gegevens in je profiel staan niet openbaar! Geef je hier een seintje als je de benodigde gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt! :blush:

Badge

Beste, 

Bedankt voor de reactie. Ik heb de gegevens aan mijn profiel toegevoegd! 

Groeten Shari 

Reputatie 7
Badge +16

Top! Ik heb de datum en monteursafspraak verplaatst naar 01 juni (tussen 8 en 10 uur): er is een bevestiging per e-mail gestuurd. Ik zie ook dat per vandaag het installatiepakket vanuit ons is overgedragen aan PostNL (track and trace code is ook per e-mail toegezonden). Ik weet niet of je het pakket daar kunt afhalen of dat we beter een nieuw installatiepakket (eventueel naar een ander afleveradres) kunnen opsturen? Laat maar even weten!

Badge

Top, ik ontving zojuist de email. Ik kom eigenlijk niet in Schiedam. Graag het pakket naar een ander adres sturen; ************ alvast bedankt!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb het adres weggepoetst: het staat anders openbaar. Ik vraag een nieuw installatiepakket voor je aan en deze wordt dan naar het andere adres verzonden: je ontvangt weer een Track and trace code als deze naar je onderweg is!