Beantwoord

Annuleren abonnement: kan niet voldoende snelheid halen

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Geachte lezer,
Ik heb een probleem. Ik heb abbonement bih jullie op 10 juli gemaakt, maar mijn buren zeggen dat het niet mogelijk is via KPN on mijn buurt internet en Tv te hebben. Ik ben nieuw in deze wijk dus ik wist het niet. Dus, ik will graag alles annuleren. Ik heb gechecked, de maximaal snelheid is tot 70, maar ik zou 100 vertallen. Ik Will graag alles annuleren (internet, Tv, en twee mobieltje nummers). Ik heb dit gekozen als een paketje.

Alvast bedankt

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 24 July 2019, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@MarianaPB als je je abonnement wilt opzeggen kun je beter even bellen:

0800 04 02

trouwens 70 Mbit/s is best genoeg voor internet + TV, zou je eens op Fourstack willen kijken wat je echt op je adres kan halen, en of er eventueel geplande updates zijn.
Reputatie 7
Badge +24
70 mbit is idd zat voor tv.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @MarianaPB, welkom! Opzeggen kan inderdaad via 0800-0402 heel gemakkelijk. Echter, zoals de heren hierboven zeggen, is 70 Mbit/s echt genoeg voor itv en internet. Mocht je willen dat ik er samen met je naar kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je nieuwe postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +30
Ik ben heel benieuwd of je toch gebleven bent 😉. Laat je het weten als er nog vragen zijn?