Beantwoord

Annulering aanvraag abonnement

  • 9 August 2019
  • 1 reactie
  • 192 keer bekeken

Vanwege het veranderen van XS4all was ik van plan om mijn abonnement naar KPN te verhuizen. Maar ze hebben me overtuigd om toch te blijven.
Ik heb een automatisch mailtje gekregen van de KPN dat mijn annulering is binnengekomen maar ik heb verder niks meer gehoord.
Ik wil graag een bevestiging dat mijn KPN abonnement van de baan is.
Ik had begrepen dat met KPN bellen gratis was maar ik zag nu dat ik al een behoorlijk bedrag extra heb opgebeld. Dus ik wel liever niet nog meer extra kosten maken.

Gefrustreerd. Waarom kan je niet chatten?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 August 2019, 13:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @kaarin666, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je hier een bevestiging van wil ontvangen, aangezien je niet met twee abonnement wil zitten straks. Indien je binnen de 14 dagen bedenktijd de aanvraag hebt geannuleerd, is dat geen enkel probleem. Daar zijn die bedenkdagen voor 😉

Via 0800-0402 is het gratis (alleen eigen belkosten), we hebben ook nog een LiveChat functie. Maar als je jouw Forum profiel even aanvult met naam, postcode + huisnummer en eventueel ontvangen klantnummer, dan kijk ik het graag voor je na!

Reageer