Beantwoord

annulering binnen proefperiode

  • 7 January 2020
  • 10 reacties
  • 624 keer bekeken

Badge

Beste KPN

Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement geannuleerd binnen de proefperiode. Dit omdat jullie overstap service was mislukt en ik de beloofde smart tv niet heb ontvangen. Vervolgens schrijven jullie toch een rekening af.. tot op heden is dit nog niet gecorrigeerd maar ik hoor ook helemaal niets van jullie.

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen van de annulering maar krijg verder totaal geen communicatie.

Wanneer gaan jullie de kosten verekenen/terugstorten?

Hoe communiceren jullie dit?

Met vriendelijke groet,

E.Sondaar

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 January 2020, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi. Ik wil me nergens mee bemoeien maar waarom heb je niet even geduld gehad wat betreft de TV? Ik heb hem namelijk wel binnen, iets later dan werd beloofd, maar goed, dat mag de pret niet drukken. 

Mvg. 

 

Ps, Ook niet lullig bedoeld maar het opzeggen had je zelf ook kunnen doen, naast de belofte dat KPN dat voor zijn rekening zou nemen. Dan weet je zeker dat alles goed verloopt. :)

Badge

Hoi Chanty

Bedankt voor je reactie.

Bij mij was en de tv niet leverbaar, en de opzegservice bij Ziggo mislukt (dubbele kosten) en een onoplosbare storing, waardoor ik de boel heb afgeblazen.

Badge

Inderdaad ik had zelf de opzegging kunnen regelen, heb ik niet gedaan, de redenen zijn ook niet belangrijk het gaat erom dat je een proefperiode hebt en KPN volle bak rekeningen incasseert , ook dat kan gebeuren ik vroeg me echter af wanneer en hoe ze dit gaan herstellen. Omdat ik niets hoor.

Vandaar mijn vraag aan KPN

Hoi Chanty

Bedankt voor je reactie.

Bij mij was en de tv niet leverbaar, en de opzegservice bij Ziggo mislukt (dubbele kosten) en een onoplosbare storing, waardoor ik de boel heb afgeblazen.

Oh, dat is wel heel slecht dat de tv niet leverbaar was. Dat zou niet mogen. Tsja, zo’n storing is er dan niet als er nieuwe klanten getrokken moeten worden...hmm. 

Bij mij ook dubbele kosten, zeggen ze, maar heb zelf ook opgezegd, gelukkig maar. Bij zulke dingen moet je altijd op je hoede zijn en niet iedereen op zijn woorden danwel beloften geloven.

Nou, succes ermee. Hoop dat het snel opgelost wordt. 

Gr. 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Erik, welkom op het forum! Dit lijkt dan inderdaad niet helemaal lekker te lopen. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan pak ik dit met je op.

 

Hoi Chanty

Bedankt voor je reactie.

Bij mij was en de tv niet leverbaar, en de opzegservice bij Ziggo mislukt (dubbele kosten) en een onoplosbare storing, waardoor ik de boel heb afgeblazen.

Oh, dat is wel heel slecht dat de tv niet leverbaar was. Dat zou niet mogen.

Sommige van de tv's komen met wat vertraging binnen, maar niet leverbaar is zeker niet het geval.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Erik. Ik ga er dan vanuit dat alles inmiddels is opgehelderd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. 

Badge

Beste..

Het is zeker niet opgehelderd, ik heb op 11-12 dus binnen mijn proefperiode opgezegd o.a. omdat ik geen internetsigmaal had en ook omdat jullie opzegservice niet is gelukt.

Gezien bovenstaande is toegezegd dat ik de complete factuur geretourneerd zou krijgen, echter nu blijkt dat ik 30,- minder terug heb ontvangen. Ik snap dat dit misschien binnen de voorwaarden valt. Maar ik heb in die 10 dagen door een storing geen gebruik van jullie diensten kunnen maken en er is mij ook 100% toegezegd dat de hele factuur zou worden teruggestuurd. Dat zonder tegenbericht dan 30,- minder word geretourneerd vind ik zeer kwalijk.

Ik heb gisteren via de chat een van jullie medewerkers gesproken en die vertelde dat hier niets aan te doen is

Ik heb dit verder overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering en deze en eerdere andere e-mails doorgestuurd naar de consumentenbond.

Ook ga ik serieus werk maken van het opvragen van de telefoongesprekken waarin is bevestigd dat er een storing was en waarin is toegezegd dat het complete factuurbedrag zal worden gerestitueerd.

Met vriendelijke groet 

E.Sondaar

.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is jammer te horen, Erik. Dank dat je jouw profiel hebt ingevuld. Daarmee heb ik gekeken en ik zie de notitie van de collega. Ik zie alleen niets terug, ook eerder niet, dat je die periode dat de diensten actief waren storing had. Ik kan je dan ook niet de abonnementskosten vergoeden voor de drie dagen (9 t/m 12) dat je abonnement actief is geweest. Wat wel kan, en ook zo hoort, is het crediteren van de €25 activatiekosten. Dit heb ik bij dezen alsnog voor je gedaan. Je krijgt dan op 10 februari een laatste slotfactuur waarop dit verwerkt wordt. Het bedrag wordt dan enkele dagen daarna op je rekening bijgeschreven.

Badge

Beste Erik

Bedankt voor je reactie, het terugbetalen van de activatiekosten vind ik een nette oplossing.

Voor mij is het daarmee dan ook afgesloten en netjes afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Erik Sondaar

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te horen, Erik. Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug :)