Beantwoord

Annulering monteur

  • 3 February 2019
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een afspraak staan voor Woensdag 6 Februari dat er een monteur langs zal komen. Echter is dit niet meer nodig aangezien ik zelf al het probleem met het aansluiten van internet/tv heb verholpen. Is het mogelijk dat het via dit forum geannuleerd kan worden? Via de mail lukt het namelijk niet meer.

Mvg, Nick.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 February 2019, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

@Vlakkie Ik heb het verzoek om de monteur uit de planning te halen zojuist gedaan. Ga er van uit dat deze niet meer verschijnt. Mocht dat wel zo zijn, ligt dat niet aan jou en zullen er geen kosten gerekend worden.