Beantwoord

APN instellen op trackingdevice

• 26 juli 2018
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Om mijn trackingdevice realtime te kunnen volgen moet ik de APN, gebruikersnaam en wachtwoord instellen. Nu verneem ik op de site van jullie dat dit blanco ingevuld dient te worden bij het instellen hiervan op een mobiele telefoon.

Bij mijn trackingdevice werkt dit anders, ik moet met sms commando's dit instellen, en het commando "blanco" accepteert hij niet. Weten jullie raad?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 juli 2018, 11:14

Goedemorgen dgroenenboom, leuk dat je ons gevonden hebt op het Forum. Het klopt dat wij adviseren om de simkaart die je wilt gebruiken voor jouw trackingdevice, te plaatsen in een mobiele telefoon. Heb je dit al geprobeerd? Je geeft aan dat dit voor jouw trackingdevice anders werkt en dat je dit met sms commando's moet instellen. Wordt dit aangegeven in de gebruikershandleiding van de tracker? Hierover heb ik geen informatie, maar ik hoop dat we samen het antwoord kunnen vinden. Kun je toelichten welk merk en versie tracker je wilt gebruiken?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen dgroenenboom, leuk dat je ons gevonden hebt op het Forum. Het klopt dat wij adviseren om de simkaart die je wilt gebruiken voor jouw trackingdevice, te plaatsen in een mobiele telefoon. Heb je dit al geprobeerd? Je geeft aan dat dit voor jouw trackingdevice anders werkt en dat je dit met sms commando's moet instellen. Wordt dit aangegeven in de gebruikershandleiding van de tracker? Hierover heb ik geen informatie, maar ik hoop dat we samen het antwoord kunnen vinden. Kun je toelichten welk merk en versie tracker je wilt gebruiken?
Reputatie 7
Badge +30
portalmmm.nl als APN en simpelweg geen authenticatie en dus ook geen username/password.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dgroenenboom, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer