Beantwoord

Apparaat Blokkeren

• 11 maart 2016
  • 2 reacties
  • 853 keer bekeken

Hoi,

Is er een mogelijkheid om bijv. een bepaald apparaat uitteschakelen van de wifi (doormiddel van de router). Ik heb wel zoiets gezien als Mac Filtering maar ik weet nu nou niet zeker of wanneer ik een mac adress invul diegene alleen internet krijgt of als die gene dan geen internet krijgt. Ik heb een Arcadyan ARV7519
Firmware Version:01.01.123

Hier is een foto van wat er staat via Mac Filtering: http://prntscr.com/adymt2

Graag hoor ik meer!

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door wjb 11 maart 2016, 17:55

Als je MAC filtering aan zet en de "Access Rule for registered MAC address" op deny zet dan kunnen vastgelegde MAC adressen geen wifi connectie meer maken. Zet je die laatste op "allow" dan krijgen juist alleen de vastgelegde MAC adressen toegang tot wifi.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als je MAC filtering aan zet en de "Access Rule for registered MAC address" op deny zet dan kunnen vastgelegde MAC adressen geen wifi connectie meer maken. Zet je die laatste op "allow" dan krijgen juist alleen de vastgelegde MAC adressen toegang tot wifi.

wjb schreef op 11 mar '16 om 17:55u

Dank je!!!

Reageer