Beantwoord

Apparaten al teruggestuurd, toch herinnering.

  • 25 May 2021
  • 5 reacties
  • 161 keer bekeken

Net als vele andere zie ik op het forum, blijf ik herinneringen krijgen, terwijl ik de apparaten netjes heb teruggestuurd ruim op tijd. Waarom blijf ik herinneringen krijgen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 May 2021, 10:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Sperziemone, ergens in onze administratie is iets niet goed geregistreerd waardoor jij herinneringen bleef ontvangen. Dit heb ik nu herstelt en je zult geen verzoeken meer krijgen om de apparatuur terug te sturen. 

Bij mij het zelfde probleem. 

Een mail ontvangen met de bevestiging van de ontvangst van 1 TV ontvanger en KPN modem. Tevens verzoeken ze mij om nog een TV ontvanger terug te sturen.

Maar die zat ook in de doos!! Zie foto!

Hoe lossen we dit op?

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Antonie M, ik zie dat je jouw profiel al hebt voorzien van gegevens. Ik heb hier in de administratie aangegeven dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. We zullen je niet meer lastig vallen met verzoeken tot retourneren.

@Jeroen_dB 

Blijkbaar gaat het nog niet goed! Ondanks de belofte dat ik niet meer lastig gevallen zou worden hiermee, heb ik zojuist weer eenzelfde herinneringsmailontvangen! Zeer vervelend, graag in orde maken!

De zoveelsteklacht hier over.  Wanneer brengt KPN zijn systemen op orde?