Beantwoord

Apparatuur retouneren

• 5 maart 2018
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Ziggo. Niet omdat in ontevreden was met KPN, verre van dat. Maar omdat wij ook Vodafone mobiel hebben en ik kijk graag Formule 1.

Nu heb ik alles inmiddels retour gestuurd. Echter heb ik ook de.NT module opgestuurd. Is dit een probleem?
icon

Beste antwoord door huistijger 5 maart 2018, 06:29

Hallo,

Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Ziggo. Niet omdat in ontevreden was met KPN, verre van dat. Maar omdat wij ook Vodafone mobiel hebben en ik kijk graag Formule 1.

Nu heb ik alles inmiddels retour gestuurd. Echter heb ik ook de.NT module opgestuurd. Is dit een probleem?

Hallo @Petert87
Die behoort te blijven zitten, inderdaad.
Maar het lijkt me geen probleem, als er later weer eens een glasvezel aansluiting moet komen dan heeft de monteur altijd een NT bij zich.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo,

Hallo @Petert87
Die behoort te blijven zitten, inderdaad.
Maar het lijkt me geen probleem, als er later weer eens een glasvezel aansluiting moet komen dan heeft de monteur altijd een NT bij zich.
Reputatie 1
Badge
@huistijger
Dank voor je reactie. Ik dacht: stuur het hele spul maar terug. Heb het komende tijd toch neit nodig. Anders ligt het bij mij ook maar in de kast. Heb gewoon de dummy weer terug gezet.

Reageer