Beantwoord

Apparatuur vervangen voor Alles-in-1 pakket?

• 21 februari 2017
  • 6 reacties
  • 339 keer bekeken

Hallo beste KPN

Ik ben onlangs verhuist en woon nu op mijn nieuwe locatie,
nu heb ik de vraag, want de andere bewoner heeft onlangs al bijna 7-8 jaar de zelfde apparatuur van jullie staan. Het internet kan in mijn opzichte wel beter want het kleine modem heeft het al moeilijk met ongeveer 4 gebruikers, en hij heeft een Groot compleet pakket (Bellen,Internet,TV,vast Belllen, en maakt niet gebruik van de Vaste lijn (Thuis-telefoon). Aangezien alles hier wel duidelijk aan vervanging toe is vraag ik of jullie ook beschikken over een HuisTelefoon. ook de TV ontvanger kan niet opnemen en geen programmas terug zien omdat deze misschien wel veroudert is, want zo ver ik weet beschikken jullie nu over nieuwe Motorola TV ontvangers die veel sneller zijn. Het schakelen tussen zenders duur gemiddeld 2-3 seconden. dit vind ik erg lang. De andere bewoner heeft al bijna 8 jaar en Pakket met alles er op en er aan.

Ik hoop dat hier aan kan worden gewerkt,

Dingen die mischien kunnen worden verbeterd:

Motorola TV ontvanger
Nieuwe Experiabox
Eventuele Huistelefoon (goedkoopste van goedkoopste)
Powerline homeplug (wifi extender) als die mogelijkheid er is.

Als er eventuele kosten zijn verbonden aan de Powerline homeplug of wat dan ook maar, hoor ik hier graag over.

Adres gegevens:

Abbonoment staat op de naam van Hendrik de Fries

*Admin: adres verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Justin_ 21 februari 2017, 18:35

Hoi Thomas, welkom op het forum! Om je privacy te beschermen hebben we je adresgegevens hier verwijderd. We hebben ze wel opgeslagen in ons achterliggende systemen, dus ik heb jouw situatie al kunnen bekijken.

De tv-ontvanger is inderdaad al wat verouderd. Deze kun je via onze website omruilen voor een nieuwer type.

De Experia Box is een V8. Dit een een model dat we momenteel nog uitleveren en kan niet geruild worden voor een ander type.

Omdat jullie nu een Alles-in-1 Instap pakket afnemen, is de maximale internetsnelheid 20 Mbit/s. Via MijnKPN kun je eventueel extra internetsnelheid toevoegen aan dit abonnement of je abonnement upgraden naar Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium. Bij deze pakketten bieden we een maximale snelheid van 60 Mbit/s.

Opnemen van programma's kan op dit moment niet omdat jullie niet beschikken over het Opnemen Pakket. Dit pakket kost maandelijks € 5,00 bij Alles-in-1 Instap en is ook via MijnKPN te activeren. Bij Standaard en Premium zit het Opnemen Pakket overigens inbegrepen.

Een Wi-Fi versterker en/of een draadloze verbindingsset bestel je ook via MijnKPN. Tevens kun je deze apparatuur bestellen via https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/ Via deze site bieden we ook vaste telefoons aan.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Thomas, welkom op het forum! Om je privacy te beschermen hebben we je adresgegevens hier verwijderd. We hebben ze wel opgeslagen in ons achterliggende systemen, dus ik heb jouw situatie al kunnen bekijken.

De tv-ontvanger is inderdaad al wat verouderd. Deze kun je via onze website omruilen voor een nieuwer type.

De Experia Box is een V8. Dit een een model dat we momenteel nog uitleveren en kan niet geruild worden voor een ander type.

Omdat jullie nu een Alles-in-1 Instap pakket afnemen, is de maximale internetsnelheid 20 Mbit/s. Via MijnKPN kun je eventueel extra internetsnelheid toevoegen aan dit abonnement of je abonnement upgraden naar Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium. Bij deze pakketten bieden we een maximale snelheid van 60 Mbit/s.

Opnemen van programma's kan op dit moment niet omdat jullie niet beschikken over het Opnemen Pakket. Dit pakket kost maandelijks € 5,00 bij Alles-in-1 Instap en is ook via MijnKPN te activeren. Bij Standaard en Premium zit het Opnemen Pakket overigens inbegrepen.

Een Wi-Fi versterker en/of een draadloze verbindingsset bestel je ook via MijnKPN. Tevens kun je deze apparatuur bestellen via https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/ Via deze site bieden we ook vaste telefoons aan.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! 🙂
Reputatie 7
En hier gaat Justin niet op in, dus bij deze:

Eventuele Huistelefoon (goedkoopste van goedkoopste)Een telefoon kost bij KPN niets extra. Mogelijk staat er dus al een werkend telefoonnummer op Phone 1 van het modem ;)
Je betaalt bij KPN alleen de gesprekskosten. Dat is € 0,11 starttarief + € 0,11 per minuut (gerekend per seconde) binnen Nederland en diverse EU landen.
Toestel zelf aanschaffen.
En hier gaat Justin niet op in, dus bij deze:

Eventuele Huistelefoon (goedkoopste van goedkoopste)Een telefoon kost bij KPN niets extra. Mogelijk staat er dus al een werkend telefoonnummer op Phone 1 van het modem ;)
Je betaalt bij KPN alleen de gesprekskosten. Dat is € 0,11 starttarief + € 0,11 per minuut (gerekend per seconde) binnen Nederland en diverse EU landen.
Toestel zelf aanschaffen.

Ja klopt het Pakket dat ik heb, ( Alles-in-1 Instap pakket) heeft ook een Phone 1 nummer,
waar kan je eventueel de Telefoon die niks extra kost bestellen of aanvragen ? want ik kan er niet veel over vinden, maar je zou zeggen als je kan bellen. der ook maar gebruik van moet maken 🙂

alvast bedankt,

Groet Thomas
Reputatie 7
Badge +22
Ha Thomas, het telefoonnummer heb je al. Dat vind je terug in MijnKPN. Wat betreft het telefoontoestel, dat zit niet bij het pakket inbegrepen. Een vaste telefoon zul je zelf moeten aanschaffen.

De kosten voor bellen noemt Peter al in zijn antwoord 🙂 Het starttarief is inderdaad € 0,11. Vervolgens betaal je voor elke minuut € 0,11.
Reputatie 7
waar kan je eventueel de Telefoon die niks extra kost bestellen of aanvragen ? want ik kan er niet veel over vinden, maar je zou zeggen als je kan bellen. der ook maar gebruik van moet maken 🙂 Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt Thomas. Je hebt een gratis telefoonnummer bij KPN (behalve dan de gesprekskosten). Het toestel is dus niet gratis. Ermee bellen ook niet. Telefoontoestellen, bijvoorbeeld DECT, zijn te krijgen bij een electronicawinkel.
Reputatie 7
Badge +22
Heb je zo voldoende info van ons, Thomas? Als je nog iets wilt weten, stel gerust je vraag 🙂

Reageer