Beantwoord

Applist in de webinterface waar zijn die voor?

• 18 mei 2019
  • 3 reacties
  • 235 keer bekeken

ik zat op ZTE en was benieuwd wat applist is. er staan allemaal games tussen, is dit iets waarbij je games sneller gaan?

icon

Beste antwoord door Erwin_ 20 mei 2019, 15:28

Hoi @Finn de jonge . Welkom op het forum.
Goede vraag! Deze instellingen zijn bedoelt om je te helpen om de juiste poorten open te zetten. Voor sommige games is het soms noodzakelijk om een paar poortjes open te zetten zodat er bijvoorbeeld via in game chat gecommuniceerd kan worden of om andere online instellingen te optimaliseren. Mocht je een van die games spelen en je ervaart er problemen mee, raad ik je aan om eerst de website van de game te bezoeken en te achterhalen of het iets met poorten te maken kan hebben. Vervolgens zou je dat dus kunnen instellen in het modem zelf.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Finn de jonge . Welkom op het forum.
Goede vraag! Deze instellingen zijn bedoelt om je te helpen om de juiste poorten open te zetten. Voor sommige games is het soms noodzakelijk om een paar poortjes open te zetten zodat er bijvoorbeeld via in game chat gecommuniceerd kan worden of om andere online instellingen te optimaliseren. Mocht je een van die games spelen en je ervaart er problemen mee, raad ik je aan om eerst de website van de game te bezoeken en te achterhalen of het iets met poorten te maken kan hebben. Vervolgens zou je dat dus kunnen instellen in het modem zelf.
Reputatie 7
Badge +18
Weet je zo voldoende, @Finn de jonge ? Als je meer wilt weten, stel je vragen gerust! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mochten er toch nog vragen zijn, stel ze gerust! 🙂

Reageer